آوای جنوب

انتقادات شهردار اسبق گچساران به استاندار : عدالت را در انتصابهایتان رعایت کنید

مسئولین سیاسی شهر در گچساران عدالت را رعایت نکرده اند و من بعنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی امروز از مسئولین استانی انتقاد دارم

DSC_0337شهردار اسبق گچساران ضمن تبریک هفته وحدت گفت : امروز به حول و قوه الهی رییس جمهور آمریکا اقرار می‌کند که ایران قدرت بی بدیل منطقه است .

اختصاصی آوای جنوب؛

رمضان عباسی در نشست جمعی از قشقایی‌های گچساران که به مناسبت هفته وحدت برگزار شده بود اظهار داشت: ما ۲ خط قرمز داریم که یکی ولایت مطلقه فقیه و دیگری بحث امنیت می‌باشد وگرنه در کشور ما در تمام مباحث دیگر می‌توان وارد شد و صحبت کرد چرا که کشور ما کشوری آزاد است .
عباسی ادامه داد: آنروز که شهردار بودم به تمام مسئولین وقت گفتم روزی ما در جهاد بودیم و روستاها را آباد کردیم اما امروز چه شده که روستائیان در حال مهاجرت هستند .
شهردار اسبق گچساران با طرح این موضوع که نه فقط ترکها ، بلکه قدیمی‌ترین لُرهای شهر ، اصفهانی‌ها و بختیاری‌ها و بهبهانی‌ها از گچساران مهاجرت کردند ، بیان داشت : مسئولین سیاسی شهر در گچساران عدالت را رعایت نکرده اند و من بعنوان سرباز نظام جمهوری اسلامی امروز از مسئولین استانی انتقاد دارم.
رمضان عباسی ادامه داد : مسئولین بدانند مردم ما با هم اختلافی ندارند و این شما هستید که باعث اختلاف می شوید چرا که شما با انتصابهایتان باعث اختلافات می‌شوید .
وی افزود : مردم این منطقه از زمانهای دور به خوبی در کنار هم زندگی می کرده اند و این را می توان در انتخابات شورای شهر نیز مشاهده کرد چرا که در شهرستانی که اینهمه جریانات سیاسی دارد ، من سه دوره در شورا بوده ام و ثابت شد ترک و لُر برادر و خواهر هستند و به من رأی دادند و اگر در دوره قبل انتخابات شورا اینگونه شد من شفیعی فرماندار وقت را مقصر می دانم.
عباسی گفت : ما ترکها از ابتدای شکل گیری انقلاب شهدای بسیاری تقدیم کرده ایم که آخرین آن هم شهید احمدی بود و پایبندی خود را به انقلاب و امام و رهبری ثابت کرده ایم اما مردم موقعی که انتصابات قومی و خانوادگی را در سیاسیون می بینند باورشان چیز دیگری می شود.
شهردار اسبق گچساران با بیان اینکه ، شاید ما در انتخابات به فرد دیگری رای داده باشیم ولی این نباید در انتصابات تاثیر بگذارد چرا که ما شعار شایسته سالاری سر میدهیم گفت : آقای خادمی بعنوان استاندار باید بداند که ایشان استاندار تمام استان است و انتظار این است مسئولین عدالت را در انتصابات در شهرستان گچساران و استان رعایت کنند و امروز از پدر معنوی استان حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری به عنوان یار همیشگی محرومان می خواهیم همچون گذشته تذکرات خود را به مسئولین بدهند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. دهقانی گفت:

    اقای رمضان عباسی شما از اسم ترک استفاده میکنی ولی اونموقع که شهردار بودی فقط برای خانواده خودت وبعضی ها کار میکردی سابقه نشان داده دیگه اتحاد ترکها جواب نمی ده

  2. کاکام جان گفت:

    بنازم آقای عباسی زدی تو خال بله برادر مردم باهم اختلاف ندارند این انتصابهای فامیلی است که باعث می شود……

  3. یک گچسارانی قدیمی گفت:

    امروز از پدر معنوی استان حضرت آیت اله ملک حسینی نماینده مقام معظم رهبری به عنوان یار همیشگی محرومان می خواهیم همچون گذشته تذکرات خود را به مسئولین بدهند

  4. یک نفتی گفت:

    دوستان عزیز حاج ابراهیم سعید لندی در بستر بیماری است برای او هم دعا کنید

  5. سعید گفت:

    این بچه خوشکل را ببین اشکان محمدی به به به سیاسی شدی رفت دیگه

  6. سعید گفت:

    چند سال عضو شورای شهر بودی و یک دکری تشریف داشتی ویک موقعی هم با کمک رییس شورا آقای قاضی فر هردو چند سال شهر را به به نابودی کشاندی.خلاصه چهره واقعیت برای مردم رو شده یعنی هنوز هم سیر نشدی

  7. جهادی گفت:

    درود بر عباسی

  8. غیرت گفت:

    جناب اقای عباسی مردومدارترین شهردار طول دوران شهرداری گچساران بوده

  9. راهی گفت:

    اقای رمضان عباسی واقها انان شریفی بود

  10. ایل باوی گفت:

    عباسی تاتونستی از پول بیت المال خوردی دیگ بس نیس هنو پس نمیری؟

  11. ناشناس گفت:

    اقای قاضی فر خوب بود شما بودین که عرضه نداشتید

  12. ناشناس گفت:

    آقای عباسی شما دوسال اضافه کار کارگر خوردید عین خیالتان نیامد

  13. یک شهروند گفت:

    آقای عباسی شما دوسال اضافه کار کارگر خوردید عین خیالتان نیامد

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president