کد خبر : 52980
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 مهر 1403 - 10:38

انتظار از سران قوا/تبعیض و بی‌عدالتی نیروهای انسانی را در دستگاه های دولتی خسته کرده است

انتظار از سران قوا/تبعیض و بی‌عدالتی نیروهای انسانی را در دستگاه های دولتی خسته کرده است
حال و روز نیروها در دستگاه های دولتی به مانند پدر خانواده ای است که بین فرزندان خود تبعیض می گذارد و همین تبعیض موجب بی عدالتی های بسیاری می شود. به بی عدالتی و تبعیض پایان دهید

آوای جنوب

در حال حاضر بیش از ۱۷ نوع قرارداد به کارگیری نیروی انسانی از جمله رسمی، پیمانی، قراردادی، طرحی، حجمی، شرکتی و کار معین در کشور وجود دارد و به همین جهت این موضوع باعث پرداختی متفاوت به دو کارمند با عملکرد یکسان شده که عین بی عدالتی و ظلم است.
یکی با سابقه کمتر و تجربه کم رسمی می شود و دیگری با بیش از بیست سال سابقه کار هنوز پیمانکاری و قراردادی و حجمی است.
یکی از تمام مزایای قانونی شامل انواع وام و مسکن سازمانی بهره می برد و دیگری بعد از سی سال خدمت هنوز درمانده است.

آیا نباید افرادی که در یک سازمان، کار مشابه با حجم و کیفیت و عملکرد مشابه دارند، پرداختی مشابه داشته باشند و از مزایای مساوی بهره مند باشند.

بیش از چندین هزار میلیارد تومان تفاوت پرداختی دولت و دریافتی نیروهای شرکتی و قراردادی و مشمول طرح وجود دارد که نه به جیب دولت و نه به جیب کارکنان می رود لذا باید کارکنان دولت و یا کسانی که با دولت ارتباط کاری دارند، مستقیم کارشان با دولت باشد و واسطه‌ها حذف شوند. اصلاح این رویکرد بسیار حائز اهمیت و مورد مطالبه قشری عظیم از مردم و کارمندان است و میلیون‌ها خانواده ایرانی چشم ‌انتظار تصویب و ابلاغ این طرح هستند تا تبعیض در این کشور پایان یابد.
انتظاری که از سران سران قوا در کشور می رود این است برای یکبار از بازی های قانونی من درآوردی خارج شوید و تصمیمی بگیرید که به بی عدالتی پایان دهید.
بخش بزرگی از کارکنان در دولت ناراضی هستند و شما به عنوان سران قوا در جمهوری اسلامی باید با ورود جدی به بی عدالتی که سالها موجب تبعیض شده است پایان دهید.

حال و روز نیروها در دستگاه های دولتی به مانند پدر خانواده ای است که بین فرزندان خود تبعیض می گذارد و همین تبعیض موجب بی عدالتی های بسیاری می شود.
به بی عدالتی و تبعیض پایان دهید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.