کد خبر : 52774
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 مرداد 1403 - 14:11

امام جمعه گچساران: جمهوری اسلامی در مسیر عزت و اقتدار حرکت می کنند/دیهیمی خوب: مدیران تا لحظه آخر با جدیت پای کار باشند

امام جمعه گچساران: جمهوری اسلامی در مسیر عزت و اقتدار حرکت می کنند/دیهیمی خوب: مدیران تا لحظه آخر با جدیت پای کار باشند

آوای جنوب نشست شورای اداری گچساران در حالی صبح امروز برگزار شد که با دیگر نشست‌های شورای اداری تفاوت قابل توجه و جالبی داشت. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب نشست شورای اداری گچساران در حالی صبح امروز برگزار شد که با دیگر نشست‌های شورای اداری تفاوت قابل‌توجه و جالبی داشت و متفاوت از نشست‌های

آوای جنوب

نشست شورای اداری گچساران در حالی صبح امروز برگزار شد که با دیگر نشست‌های شورای اداری تفاوت قابل توجه و جالبی داشت.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب نشست شورای اداری گچساران در حالی صبح امروز برگزار شد که با دیگر نشست‌های شورای اداری تفاوت قابل‌توجه و جالبی داشت و متفاوت از نشست‌های گذشته بود؛ نشستی که با حضور مدیران و مسئولان ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی در موکب شهدای منطقه خیرآباد گچساران برگزار شد.

حجت‌الاسلام سید عنایت هاشمی منش، امام‌جمعه گچساران در این نشست ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جبهه آگاهی و اطلاع‌رسانی و چشم بینا و زبان گویای مردم در جامعه هستند. این نشست جهت همراهی و هماهنگی میزبانی از زوار اربعین اباعبدالله علیه‌السلام برگزارشده چراکه گچساران معبر ایثارگران است و امروز زائران اربعین از اقصی نقاط کشورمان و همچنین از برخی کشورهای همسایه از این شهرستان عبور می‌کنند.

وی افزود: امروز مسئله اربعین جهانی شده است، تقابل جبهه حق و باطل همواره بوده است و اگر امروز در قلب ایران اسلامی یکی از فرماندهان جبهه مقاومت به شهادت می‌رسد به این معنی است که نبرد حق و باطل همچنان ادامه داد.

حجت‌الاسلام هاشمی منش تصریح کرد: بیش از ۳۰۰ روز از نبرد غزه می‌گذرد و فلسطینیان بااقتدار تمام مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند، امروز پرچم‌دار ایجاد تمدن نوین اسلامی جمهوری اسلامی است. امروز جمهوری اسلامی در مسیری حرکت می‌کند که عزت و اقتدار و افتخار را به دنبال خواهد داشت و خوشا به حال کسی که در این مسیر همراهی می‌کند.

سید علی‌ رضازاده، مسئول ستاد عتبات و عالیات گچساران در این نشست هم گفت: تعداد مواکب استان ۸۵ موکب است که از این تعداد ۱۶ موکب در گچساران فعالیت می‌کند که یک موکب هم در کربلا مستقر خواهد شد.

وی افزود: از منطقه امامزاده جعفر تا خیرآباد گچساران ۱۵ موکب اربعین داریم که هم بحث اطعام و هم اسکان و دیگر موارد را به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند.

رضازاده اظهار کرد: مواکب شهرستان نیازمندی‌هایی در بحث امکانات خودرویی و … دارند و انتظار از دستگاه‌های شهرستان این است که همکاری لازم را در این خصوص داشته باشند.

روان‌بخش دیهیمی خوب، فرماندار گچساران در این نشست هم گفت: خواهش دارم از مدیران که نهایت همکاری با مواکب شهرستان را داشته باشند از همه موکب داران شهرستان کمال تشکر رادارم که در این شهرستان به زوار اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: موکب‌های اربعین کار بزرگ فرهنگی را بر عهده‌دارند لذا همه باید در این خصوص همکاری داشته باشیم، نکته دوم بحث پروژه‌ها است و مدیران عزیز پیگیر اعتبارات باشند. هفته دولت تقدیر و تشکر از مدیران و همچنین ارائه خدماتی است که در طول یک سال گذشته دستگاه‌ها انجام داده‌اند و انتظار هم این است که مدیران گزارش کار دهند.

وی افزود: پتروشیمی شهرستان گچساران در دولت شهید رئیسی به بهره‌برداری رسید و امروز قریب به یک هزار نفر به‌طور مستقیم در این شرکت مشغول به کار هستند.

فرماندار گچساران تصریح کرد: سد چم شیر هم در دولت شهید آیت‌الله رئیسی به بهره‌برداری رسید و دولت سیزدهم اقدامات و خدمات مؤثر و ماندگاری انجام داد لذا پروژه‌هایی در شهرستان داریم که همچنان به پایان نرسیده‌اند و انتظار از مدیران این است که همچنان با جدیت پای‌کار باشند و تا لحظه‌ای که در مسئولیت قرار دارند به‌طور شبانه‌روزی تلاش و به مردم خدمت کنند.

وی ادامه داد: امروز هم روز خبرنگار است و به همه فعالان عرصه رسانه و خبر این روز ارزشمند را تبریک عرض می‌کنم چراکه نقش خبرنگاران در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

در این نشست برخی از روسای ادارات به گزارش عملکرد سه‌ساله خود در دولت شهید آیت‌الله رئیسی پرداختند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.