آوای جنوب

در هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح و کلنگ‌زنی ۸۳ پروژه عمرانی با اشتغالزایی ۶۲۶ نفر در بویراحمد

یاری پور فرماندارفرماندار بویراحمد گفت: در هفته دولت ۸۳ پروژه عمرانی با اشتغالزایی ۶۲۶ نفر افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

آوای جنوب ؛

هوشنگ یاری‌پور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت پروژه‌های خوبی در حوزه‌های مختلف افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار بویراحمد سرجمع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرستان در هفته دولت امسال را ۸۳ پروژه عنوان کرد و گفت: از این تعداد پروژه ۶۸ پروژه مورد بهره‌برداری و ۱۵ پروژه دیگر با حضور استاندار و مسئولان مربوطه کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی در ادامه به تفکیک پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: راه و شهرسازی شهرستان در هفته دولت ۱۳ پروژه افتتاحی دارد که شامل لکه‌گیری و روکش آسفالت محور یاسوج به اقلید، یاسوج به سمیرم، روکش آسفالت محور چنارستان ـ موردرازها ـ نرگاه و بهسازی و آسفالت محور چاهن به زیلایی است.

یاری‌پور دیگر پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی را بهسازی و آسفالت محور پوله ـ موشمی ـ بردپهن، بهسازی و آسفالت محور رون به شاه‌غالب، محور باقلادون، بهسازی و آسفالت محور دم عباس ـ آبریز و آبمورد و احداث کتابخانه عمومی منصورآباد دشتروم عنوان کرد.

این مسئول ضمن قدردانی از اداره راه و شهرسازی شهرستان بویراحمد که در سال گذشته تمام تلاش خود را برای بهسازی و آسفالت محورهای مواصلاتی به کار بست و در سال جاری تعداد پروژه‌های افتتاحی رضایت‌بخش بوده، گفت: بهسازی و آسفالت محور یاسوج به شیراز و یاسوج به اقلید، بهسازی و آسفالت محور یاسوج به بابامیدان و یاسوج به سپیدار از دیگر پروژه‌های افتتاحی راه و شهرسازی است.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان بویراحمد پروژه‌های افتتاحی حوزه برق را ۲۲ مورد و کلنگ‌زنی در این حوزه را ۶ پروژه عنوان کرد و گفت: توسعه و احداث برق روستایی زیلایی، برق شهری مادوان، ایجاد قدرت مانور برق، توسعه و احداث برق روستایی بندز، مسکن مهر سروک، پوزه سفید مارگون و ایجاد قدرت مانور جاده آبشار یاسوج از عمده پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی برق شهرستان است.

یاری‌پور توسعه و احداث روشنایی تلخسرو، روستای دوسیری لوداب، روستای برد جفته، شهرک جهاد، شهر چیتاب و توسعه و احداث روشنایی بلهزار را از دیگر پروژه‌های افتتاحی عنوان کرد و گفت: اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی روستای میانتنگان، سپیدار، موردراز رهبر، کردکان لوداب، جاده دوم آبشار، سپیدار مرکزی، محمودآباد و سروک و اصلاح و بهینه‌سازی روشنایی شهرک امام حسین را از دیگر پروژه‎های افتتاحی و کلنگ‌زنی اداره برق بویراحمد است.

وی کاهش تلفات برق روستای گلال، روستای آبهاره و شهرک ولایت و اصلاح و بهینه‌ شهری خیابان رجاء ۶ را از دیگر پروژه‌های افتتاحی شرکت برق در هفته دولت عنوان کرد.

یاری‌پور در ادامه تعداد پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شرکت شهرک‌های صنعتی در شهرستان را ۱۰ پروژه عنوان کرد و گفت: افتتاح خط انتقال برق دو مداره شهرک صنعتی سقاوه، احداث ساختمان آتش‌نشانی، اجرای آسفالت بیندر شهرک صنعتی و اجرای خط انتقال شبکه فاضلاب شهرک صنعتی یاسوج ۳ و خط انتقال برق چاه و خط انتقال آب شهرک صنعتی سقاوه عنوان کرد.

وی پروژه‌های افتتاحی بنیاد مسکن و اداره صنعت، معدن و تجارت هر کدام را ۶ پروژه عنوان کرد و گفت: بیس و آسفالت روستاهای سروک، شهرک ولایت، مهریان، گردوه، مادوان و تلخسرو از پروژه‎های افتتاحی بنیاد مسکن است.

یاری‌پور پروژه‌های افتتاحی اداره صنعت، معدن و تجارت را تولید گرانول بازیافتی، سردخانه هزار تنی، تولید شن و ماسه، تابلو برق فشار متوسط، سردخانه بالای صفر و تولید بتن آماده عنوان کرد.

فرماندار بویراحمد پروژه‌های افتتاحی آبفای شهری را چهار پروژه و آبفای روستایی را یک پروژه عنوان کرد و گفت: آبرسانی به روستای بلوط‌کاران مجری آبفار، تجهیز چاه نجف‌آباد، شبکه برق‌رسانی به پمپ نجف‌آباد، تجهیز چاه چنارستان و اصلاح شبکه شهر یاسوج و روستاهای اقماری به طول ۶ کیلومتر را از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری اعلام کرد.

این مسئول در ادامه سرجمع پروژه‌های علوم پزشکی و نوسازی مدارس هر کدام را دو پروژه بیان کرد و گفت: افتتاح کلینیک دندانپزشکی و کلنگ‌زنی سازمان انتقال خون یاسوج از پروژه‌های علوم پزشکی است.

وی کلنگ‌زنی مدرسه ۶ کلاسه مختار و افتتاح نمازخانه مدرسه راهنمایی استقلال امیرآباد دشتروم را از پروژه‌های نوسازی مدارس عنوان کرد.

فرماندار بویراحمد پروژه‌های افتتاحی جهاد کشاورزی را چهار پروژه عنوان کرد و گفت: کانال پوت شهنیز، کانال بونه علیا سپیدار، ایستگاه پمپاژ دلی‌رچ و کانال آب تلخسرو از پروژه‌های افتتاحی جهاد کشاورزی در هفته دولت است.

این مسئول پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی شهرداری یاسوج را چهار پروژه و شهرداری مارگون را سه پروژه عنوان کرد و گفت: افتتاح غسالخانه مرکزی یاسوج، تکمیل جایگاه آتش‌نشانی، تکمیل سوله بازار ماهی‌فروشان و کلنگ‌زنی بازگشایی خیابان جمهوری از پروژه‌های شهرداری است.

یاری‌پور بهسازی فاز دوم معابر شهر مارگون، روشنایی معابر و احداث فاز دوم پارک شهرداری مارگون را از پروژه‌های افتتاحی شهرداری مارگون عنوان کرد.

فرماندار بویراحمد با تاکید بر اینکه از هر دستگاه یک پروژه به نمایندگی افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شود، گفت: از مجموع پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در شهرستان بویراحمد ۶۲۶ نفر اشتغال‌زایی صورت می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president