آوای جنوب

اعضای بدن مرد مرگ مغزی در دهدشت به نیازمندان جانی دوباره بخشید

.

آوای جنوب

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دوازدهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد گفت: اعضای بدن مرد مرگ مغزی در دهدشت به نیازمندان جانی دوباره بخشید.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از دوازدهمین مورد اهداء عضو استان کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری خبر داد

سبز ضمن تقدیر و سپاس ویژه از خانواده محترم و ایثارگر پاینده گفت: مرحوم انتشار پاینده که بدنبال سکته و ایست قلبی از ۲۶ مهرماه در ‌آی سی یو بیمارستان امام خمینی دهدشت بستری بود، سحرگاه امروز با رضایت خانواده نوع دوستش به ‌اتاق عمل بیمارستان انتقال یافت تا برداشت اعضاء انجام پذیرد.

سبز ضمن آرزوی صبر و شکیبایی برای بازماندگان این مرحوم افزود: این خانواده بزرگ و فرهیخته، نماد ایثار و گذاشت به حساب می آیند چراکه در سال ۹۵ نیز در اقدامی خداپسندانه اعضاء بدن حسین پاینده، برادر این‌ مرحوم که درسانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود را به نیازمندان‌ و بیماران اهدا کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پایان گفت امیدوارم روح این مرحوم قرین رحمت واسعه الهی باشد.

سید سینا سعیدی مسئول تیم فراهم آوری پیوند دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز ضمن تشکر از خانواده محترم و ایثار گر پاینده گفت: با همکاری تیم پیوند اعضاء بیمارستان فوق تخصصی ابو علی سینا شیراز، سحرگاه پنجشنبه ۲ آبان، برداشت کبد مرحوم‌ پاینده انجام شد تا به بیماران نیازمند پیوند زده شود و به آنها جان تازه‌ای بخشد.

سعیدی ضمن تشکر ویژه از این خانواده ایثارگر و نمونه افزود: امیدواریم با وجود خانواده های بزرگوار با ایمانی هم چون خانواده پاینده فرهنگ والای اهداء عضو روزبه روز و بیش از پیش در استان ما نهادینه شود تا تعداد بیشتری از بیماران نیازمند پیوند به زندگی عادی خود بازگردند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president