آوای جنوب

بزرگواری:

اعتبار مورد نیاز بیمارستان چرام از محل اعتبارات مناطق محروم تامین می‌شود

بزرگوارینماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه سلامت مردم برای نمایندگان مجلس در اولویت قرار دارد، گفت: انتظار می‌رود از محل اعتبارات ملی ماده ۱۸۰(مناطق محروم) اعتبار مورد نیاز بیمارستان چرام تامین شود.

آوای جنوب؛

سید علی محمد بزرگواری عصر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی کلینیک تخصصی دهدشت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: ما افتخار می‌کنیم مدیرانی مدبر، دلسوز و پای‌کار داریم و از اینکه نظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید عنایت ویژه‌ای به مناطق محروم استان کهگیلویه وبویراحمد و شهرستان ما دارند تقدیر و تشکر می‌کنم.

نماینده شهرستان های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجری طرح تحول نظام سلامت، وزارت بهداشت و درمان است، عنوان کرد: این طرح با آرای بالایی توسط مجلس تصویب و علاوه برآن ۳ هزار میلیارد در اختیار این وزارتخانه برای فراهم کردن زمینه توسعه و پیشرفت طرح نظام سلامت قرار داده شد و این یعنی سلامت مردم برای نمایندگان مجلس در اولویت قرار دارد.

بزرگواری با اشاره به اینکه مدیر خوب و توانا می‌تواند کارساز باشد، بیان کرد: وزیر بهداشت و درمان در مدیریت و توجه نسبت به محرومیت زدایی در زمینه سلامت و درمان جدیت و تلاش زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه برای تامین اعتبار کلینیک تخصصی دهدشت استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی دلسوزانه همکاری کردند، تصریح کرد: به عنوان نماینده مردم برای ایجاد کلینیک، ام‌.آر‌.ای و گرفتن سهمیه سه نفر متخصص مغز و اعصاب برای شهرستان کهگیلویه از وزیر بهداشت و درمان هم به صورت کتبی و هم شفاهی درخواست کردم و مورد موافقت قرار گرفت.

دبیر کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نسبت به اقتصاد مقاومتی تاکید فراوان دارند، افزود : اقتصاد مقاومتی یعنی از داشته‌هایمان خوب استفاده کنیم و در حوزه بهداشت و درمان نیز باید اقتصلاد مقاومتی را سر‌لوحه کار خود قرار دهیم.

بزرگواری با بیان اینکه تخصیص اعتبارات عمرانی کم می‌باشد اما اعتبارات حوزه سلامت خوب است و در این زمینه کارهای بزرگی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: از استاندار می‌خواهم که از اعتبارات ماده ۱۸۰ ملی برای بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شهر چرام اعتباری را تخصیص دهد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president