کد خبر : 52708
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 مرداد 1403 - 17:52

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شهادت اسماعیل هنیه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی کند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: شهادت اسماعیل هنیه خللی در جبهه مقاومت ایجاد نمی کند

آوای جنوب استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: شهادت اسماعیل هنیه اگرچه چهره وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم را نمایان تر کرد اما خللی در عزم و اراده و راه پر امید جبهه مقاومت و جهان اسلام ایجاد نخواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب سید علی احمدزاده روز

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس، گفت: شهادت اسماعیل هنیه اگرچه چهره وحشیانه رژیم غاصب صهیونیسم را نمایان تر کرد اما خللی در عزم و اراده و راه پر امید جبهه مقاومت و جهان اسلام ایجاد نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای جنوب سید علی احمدزاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل و ایادیش بامداد امروز در یک اقدام جنایتکارانه و ضد حقوق بشری محل اسکان اسماعیل هنیه و یکی از محافش در تهران را مورد اصابت قرار داد و آنها را به شهادت رساند.

وی افزود: تاریخ رژیم جعلی اسرائیل پر از این جنایت‌ها است، این رژیم کودک کش روزهای گذشته در لبنان دست به چنین حرکت مذبوحانه ای زد و با نقض قوانین حقوق بشر زنان و کودکان زیادی را در غزه به شهادت رساند.

احمدزاده ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی با بیان اینکه شهادت این شخصیت بزرگ، خللی در جبهه مقاومت و مقاومت ملت فلسطین ایجاد نخواهد کرد، تصریح کرد: مردم در تمام جهان علیه اسرائیل قیام کردند و این جنایت ها در دنیا محکوم است.

احمدزاده ادامه داد: شهید هنیه از یاران سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ماه های گذشته تعداد زیادی از فرزندان و نوه های خود را در اقدامات جنایتکارانه اسرائیل از دست داد.

وی بیان کرد: با رفتن این مرد بزرگ جبهه مقاومت استوارتر خواهد بود و به فضل الهی انتقام این حرکت تروریستی از رژیم جعلی اسرائیل گرفته خواهد شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان اینکه از دست دادن یکی از رهبران خوب جبهه مقاومت ثلمه جبران ناپذیری است، عنوان کرد: حق این مرد بزرگ شهادت بود و به خیل عظیم شهدای محور مقاومت پیوست.

وی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه به جبهه مقاومت، مردم فلسطین، مردم ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: خداوند با شهادت مردان بزرگی مانند شهید سلیمانی و شهید اسماعیل هنیه به آنها عزت می‌دهد.

بامداد امروز چهارشنبه اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.