آوای جنوب

اخطار روانگرد رئیس اداره برق گچساران به ۲۸ اداره بدهکار

از اداراتی که به شرکت توزیع برق گچساران بدهکار هستند درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر اینصورت برق آنها قطع می شود

روانگردمدیر شرکت توزیع برق گچساران گفت: از مجموع ادارات و دستگا‌ه‌‌های اجرایی این شهرستان ۲۸ اداره در زمینه پرداخت نکردن هزینه برق مصرفی، افزون بر ۵۷۰  میلیارد ریال به اداره برق گچساران بدهکار هستند.

آوای جنوب؛

وی ابراز داشت: بخشی از هزینه‌های پروژه‌ها و اقدامات خدماتی شرکت‌های تولید و توزیع برق از محل قبوض برق‌ مصرفی مشترکان تأمین می‌شود.

مدیر شرکت توزیع برق گچساران با بیان اینکه پرداخت نکردن به موقع هزینه برق مصرفی، مشکلاتی را در مسیر خدمات‌رسانی این شرکت به مشترکان به وجود می‌آورد، از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و مردم خواست با پرداخت به موقع صورت‌حساب برق مصرفی، با شرکت توزیع برق همکاری لازم را داشته باشند.

روانگرد خاطرنشان کرد: اخطارهای مکرری به مشترکان پرمصرف و مشترکان بدهکار داده شده تا نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به نیاز اداره برق به تأمین اعتبار برای اجرای پروژه‌های خود، از ادارات، نهادها و سازمان‌ها و مشترکان پرمصرفی که به شرکت توزیع برق گچساران بدهکار هستند درخواست می‌شود در اسرع وقت نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند در غیر اینصورت برق آنها قطع می شود.

روانگرد تصریح کرد: پرداخت به موقع بدهی ادارات، نهادها و سازمان‌ها به اداره توزیع برق گچساران، گام مهمی در راستای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم این شهرستان است.

روانگرد بدهی ۲۸ اداره اجرایی گچساران به اداره توزیع برق این شهرستان را افزون بر ۵۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

فعالیت های ۵ ماهه نخست ۹۴

رئیس اداره برق گچساران در ادامه به فعالیت های انجام شده در سال جدید اشاره داشت و گفت: در ۵ ماهه امسال ۵۰ میلیارد ریال جهت اصلاح و بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده در این شهرستان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ۴۶ هزار مشترک برق در گچساران و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: ۷۰ درصد مشترکان برق در گچساران در بخش شهری و ۳۰ درصد در بخش روستایی بوده و ۹۰ درصد از مشترکان برق در این شهرستان در بخش خانگی هستند.

رئیس اداره برق گچساران گفت: اصلاح و بهینه‌سازی، بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده، روشنایی معابر و توسعه و احداث در برنامه کاری اداره برق این شهرستان قرار دارد.

روانگرد خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶۰ پروژه برق‌رسانی در زمینه‌های اصلاح و بهینه‌سازی، بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده، روشنایی معابر و توسعه و احداث در شهرستان گچساران در دست اجرا است.

وی افزود: برخی از این پروژه‌ها تکمیل و افتتاح شده و برخی پروژه‌‌ها نیز در حال تکمیل شدن بوده و در آینده افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسند.

رئیس اداره برق گچساران عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود ۵۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اصلاح و بهسازی شبکه‌های برق‌رسانی فرسوده در شهرستان گچساران هزینه شده است.

میزان مصرف برق در گچساران ۲۵ درصد افزایش یافت

رئیس اداره برق گچساران گفت: میزان مصرف برق در این شهرستان در تابستان امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته است.
علی روانگرد اظهار داشت: متأسفانه مصرف برق در شهرستان گچساران بسیار بالا بوده و این میزان امسال در مقایسه با سال گذشته افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در تابستان امسال میزان مصرف برق در شهرستان گچساران در مقایسه با تابستان سال گذشته ۲۵ درصد افزایش یافته که این آمار بسیار بالا بوده است.

رئیس اداره برق گچساران به دلایل افزایش مصرف برق در این شهرستان اشاره کرد و افزود: متأسفانه برخی شهروندان شهرستان گچساران الگوی مصرف را به خوبی رعایت نمی‌کنند.

روانگرد با تأکید بر اینکه رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان بسیار ضروری است، گفت: اگرچه گچساران شهری گرمسیری بوده و هوای این شهر در فصل تابستان بسیار گرم بوده ولی رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان ضروری است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. همشهری گفت:

    احسنت بر مهندس عزیز و کاردان و پرتلاش

  2. ناشناس گفت:

    باسلام
    با تقدیر و تشکر فراوان از مهندس روانگرد در خصوص عملکرد و ارائه خدمات ارزنده به همشهریان

  3. سید اکبر سجادی گفت:

    باسلام وخسته نباشید به جناب مهندس روانگرد
    باتوجه به پیشرفت تکنولوژی درصنعت برق درکلیه کشورها ودرپی ان چند سالی است که دربیشتر استانهای کشور شاهد شروع تعمیرات شبکه های فشار متوسط به روش خط گرم فرمان از نزدیک (انجام تعمیرات خطوط فشارمتوسط بدون قطع برق)می باشیم ودرحال حاضر نیز استان کهگیلویه وبویر احمد درحوزه شهری اقدام به فعال نمودن یک گروه فعال خط گرم نموده وازآنجا که منطقه گچساران به لحاظ پرمصرف بودن واهمیت بیشتر صنعت برق خواهشمند است نسبت به تقاضای تامین اعتبار وراه اندازی گروه خط گرم دراین شهرستان پیگیری به عمل آورد .ضمننا اینجانب دراین مسیر کمال همکاری را دارم .با سپاس فراوان سید اکبر سجادی۰۹۱۷۳۲۴۲۳۱۰

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president