آوای جنوب

آیت الله ملک حسینی:

واکنش آیت الله ملک حسینی به نصب تصاویر سران فتنه در همایش اصلاح طلبان/ مسئولان باید برخوردکنند

اگر واقعا نشست‌ها و متینگ‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود، انتخاباتی باشد به اعتقاد من به مصلحت نیست

ملک‌حسینینماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری متینگ‌های انتخاباتی زودهنگام در استان به مصلحت نیست.

آوای جنوب؛

آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آوای جنوب ؛ درباره برگزاری برخی نشست‌ها و متینگ‌های سیاسی در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اگر واقعا نشست‌ها و متینگ‌هایی که در سطح استان برگزار می‌شود، انتخاباتی باشد به اعتقاد من به مصلحت نیست.
وی افزود: به اعتقاد من زمان این نشست‌ها و متینگ‌ها فرا می‌رسد و آن موقع مردم آن نشاط سیاسی و اجتماعی که باید برای شرکت در انتخابات پیدا کنند را به طور قطع پیدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر نشست‌ها مودبانه و در چارچوب اخلاق اسلامی بوده و بدون جلوه‌های هیجان زای سیاسی باشد، اشکالی ندارد.
ملک حسینی تصریح کرد: اگر مردم را به مساجد ، محفل ها ، سالنها و نشست‌های مختلف به بهانه‌های انتخابات بکشانند، به نظر می‌رسد که جامعه اکنون اولویت‌های دیگری دارد.
وی درباره پخش کلیپ و نصب بنر تصاویر سران فتنه در همایش هایی که در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد، عنوان کرد: درباره این موضوع مسئولان سیاسی و امنیتی باید نظر دهند و دخالت کنند.
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری افزود: حرکتی که برخلاف منافع جامعه باشد و احیای نام و حرکت کسانی که آن فتنه را در مملکت ایجاد کردند، به مصلحت نیست و باید مسئولان برخورد کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. الم قشقایی گفت:

    درود بر سید شرف الدین ملک حسینی

  2. قشقایی گفت:

    سید جان فدای داری به مولا

  3. دوست گفت:

    دروووووو بر سید فاطمی

  4. صدیق گفت:

    سلام -درود بر نماینده بزرگوار مجلس خبرگان رهبری،، اصلاح طلبان جلسات متعددی برای احیای هویت مجدد خود برگزار کردند.از طرفی به دستور سران خود، برنامه دارند ک. خاتمی را باز تولید کنند، و برای سران فتنه محیط امن سیاسی ایجاد نمایند، استاندار و،، در خدمت این دیدگاه هستند، امروز اغلب سران فتنه و فرزندانشان در کشورهای خارجی، برعلیه نظام اسلامی سخن پراکنی میکنند و در داخل در ناز و نعمت زندگی میکنند، و میخواهند با فریب توده ها، آسیاب خود را بچرخانند!!

  5. جوان گچسارانی گفت:

    درود خدا بر سید و آقای با بصیرت همیشه در صحنه استان مان حضرت آیت الله ملک حسینی که لازم تذکر جدی به آقایون داده شود…

  6. بچه لر گفت:

    درود بر سید اولاد پیغمبر

  7. شیراز گفت:

    سران فتنه باید اعدام می شدند کسی که به خیمه امام حسین رحم نکرد – فتنه ۸۸ رو بپا کردند – کسیکه به ملت خیانت کرد و اطلاعات هستی ای را به دشمن داد ( خاتمی) باید نقره داغ بشن

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president