آوای جنوب

اجرای ۹ طرح ورزشی با اعتباری به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال در گچساران

.

آوای جنوب 
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران گفت: امسال ۹طرح ورزشی با اعتباری به مبلغ ۱۲۵ میلیارد ریال از محل هدایای وزارت نفت در گچساران اجرامی‌شود.

 

به گزارش آوای جنوب از گچساران، فریدون عبدالخانی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سالجاری ۹ طرح ورزشی از محل هدایای وزارت نفت در گچساران اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۲۵ میلیارد ریال برای اجرای ۹ طرح ورزشی در گچساران اختصاص یافته است، گفت: احداث چهار باب سالن ورزشی چند منظوره در روستاهای بی‌بی جان آباد، آرو، چهاربیشه علیا و تلخاب شیرین با اعتباری به مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال از محل هدایای وزارت نفت در گچساران اجرا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه برای احداث هریک از سالن‌های ورزشی چند منظوره ۲۵ میلیارد ریال از محل هدایای وزارت نفت تخصیص داده شده است، عنوان کرد: همچنین امسال پنج زمین چمن مصنوعی با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد ریال در روستاهای کلاغ نشین، گناوه، آب انجیر، دانشگاه پیام نور، و روستای آبگرمو ایجاد خواهد شد.

عبدالخانی ابراز کرد: برای احدث هر یک از زمین‌های چمن مصنوعی مبلغ ۵ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

این مسوول با بیان اینکه در حال حاضر زمین چمن مصنوعی روستاهای سرتیره، دیل، جهاد آباد، پشه کان و چها بیشه با اعتباری به مبلغ ۲۵ میلیارد اعتبار در دست اجرا است، اذعان کرد: ساخت سه سالن ورزشی، خانه جوان، پایگاه قهرمانی، جایگاه وی. آی. پی استانی و تکمیل زمین چمن تختی را از دیگر طرح های اجرا شده در این شهرستان است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۲۷ زمین چمن مصنوعی در گچساران احداث شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با اشاره به اینکه سرانه فضای ورزشی این شهرستان ۵۳ سانتی متر مربع بود ، گفت: در چند سال اخیر این میزان با ۲۷ سانتی متر افزایش به ۸۰ سانتی متر مربع رسید.

عبدالخانی افزود: در حال حاضر بیش از ۷۷ مکان ورزشی در مناطق مختلف این شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۶ سالن چند منظوره، ۳۰ چمن مصنوعی، یک واحد زورخانه باستانی، سه استادیوم ورزشی، پنج واحد اماکن ورزشی و یک پیست موتورسواری است.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۸ باشگاه ورزشی بانوان در این شهرستان وجود دارد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه۴۰ هیأت ورزشی د‌‌ر شهرستان گچساران فعال است، عنوان کرد‌‌: از مجموع چهل هیأت ورزشی فعال تعد‌‌اد‌‌ ۲۵ رشته ورزشی نایب رئیس آن بانوان و تعد‌‌اد‌‌ ۵ رشته ورزشی رئیس آنها بانوان هستند‌‌.

عبدالخانی در ادامه با اشاره به تعداد ورزشکاران سازمان‌یافته این شهرستان اشاره کرد و افزود: امسال تعداد چهار هزار و ۵۵۹ ورزشکار سازمان یافته در این شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی اظهار کرد: از مجموع این تعداد یک هزار و ۸۲۵ بانوان ورزشکار و تعداد ۲ هزار و ۷۰۷ نفر ورزشکار آقا سازمان یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران با بیان اینکه تعداد ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان نسبت به سال گذشته بیش از۱۴ درصد افزایش یافته است، ابراز کرد: در مدت مشابه سال قبل بیش از سه هزارو ۵۵۳ ورزشکار در این شهرستان فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۱۵ هزار ورزشکار ساماند‌‌هی شد‌‌ه د‌‌ر این شهرستان وجود‌‌ د‌‌ارد‌‌ که از این تعد‌‌اد‌‌ یک هزار و۸۵۲ نفر زن هستند‌‌.

انتهای پیام/۸۲۰۳۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president