آوای جنوب

آیا کارکنان فرمانداری گچساران می توانند در برگزاری انتخابات بی طرف باشند؟

.

فرماندارفرماندار گچساران گفت: کارکنان فرمانداری باید در زمان برگزاری انتخابات تنها به وظایف و امور محوله خود براساس قانون پرداخته و از هرگونه جانبداری از شخص و گروه خاصی پرهیز نمایند.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران با اشاره به برگزاری دوره آموزشی عوامل اجرایی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: همکاری و همدلی اعضای برگزارکننده انتخابات و به ویژه کارکنان فرمانداری در روند برگزاری انتخابات بسیار مؤثر است.

 

وی افزود: آشنایی بیشتر و بهتر با وظایف و آیین‌نامه‌های اجرایی انتخابات بر اساس قوانین و مقررات در برگزاری منظم انتخابات تأثیر بسزایی دارد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه انتخابات نماد دموکراسی دینی در ایران اسلامی است، بیان کرد: بعد از انقلاب اسلامی طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده که مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام با حضور حداکثری پشتیبانی خود را از ایران اسلامی اعلام کرده‌اند.

رحیمی معتقد است که برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ مجلس شورای اسلامی، ریاست جمهوری و مجلس خبرگان رهبری ی در کشور بیانگر مشارکت مردم در تمامی سطوح مدیریتی،‌ نظارتی،‌ اجرایی و حاکمیتی است.

وی رعایت اصل بی‌طرفی توسط مجریان و برگزار‌کنندگان انتخابات را امری مهم و ضروری دانست و افزود: کارکنان فرمانداری باید در زمان برگزاری انتخابات تنها به وظایف و امور محوله خود براساس قانون پرداخته و از هرگونه جانبداری از شخص و گروه خاصی پرهیز نمایند.

فرماندار گچساران با تأکید به آموزش همه افراد دست‌اندرکار در انتخابات گفت: آموزش تمام رده‌های حاضر در انتخابات امری لازم و ضروری است.
رحیمی اظهار امیدواری کرد با تلاش وتدبیر کمیته ستاد انتخابات وهمکاری تمامی دستگاه ها ونیروی انتظامی به لحاظ اجرایی و امنیتی در انتخابات پیش رو هیچ مشکلی بوجود نخواهد آمد وبه امید خدا انتخابات در فضایی کاملا آرام وامن برگزار خواهد شد.

رحیمی در پایان تأکید کرد: در دوره‌های آموزشی قوانین، مقررات و آئین‌نامه‌های مربوط به هر انتخابات به صورت جداگانه ارائه شود تا در روز اخذ رأی بدون کمترین مشکل و شائبه‌ای انتخابات انجام شود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president