آوای جنوب

یادداشت

آقای هدایت‌خواه بیا…مجلس دهم به افرادی همچون شما نیاز دارد

هدایت خواهآوای جنوب /محمد محمدی‌نیادانشجوی کامپیوتر دانشگاه شیراز

برآی ای آفتاب صبح امید…
آقای هدایت‌خواه؛
شاید شما از معدود رجال سیاسی هستید که در استان بسیاری از مردم با سلایق سیاسی مختلف بدون در نظر گرفتن حضور شما در یکی از احزاب خاص از شما حمایت می کنند.
بر همگان مبرهن است که شما بیشتر از هر کسی در این استان دغدغه‌ی فرهنگ (که به جد یکی از بزرگترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری است) را دارید.
اما کار فرهنگی به معنای عدم حضور در صحنه سیاسی کشور نیست. در این شرایط حساس کنونی حضور در صحنه برای من و شما یک معنی نمیدهد.
حضور در صحنه برای منه نوعی رای دادن به کسی است که به فکر نظام اسلامی و مردمش باشد و برای شما به معنای حضور در بطن ماجرا.
اینکه بسیاری از مردم شهرستان بویراحمد و دنا از شما برای حضور در انتخابات دعوت می‌کنند هم به معنی اعتماد مردم به شخص شماست و هم به معنی این است که ۴ سال سکاندار نمایندگی شهرستان در مجلس شورای اسلامی نتوانسته خواسته‌های این مردم استان را به گوش مسوولان مربوطه برساند.
وقتی که عده‌ای از مردم بیان می‌کنند یا به شما رأی می‌دهند یا به آقای «سیدباقر موسوی» بدین معنا نیست که مردم تفاوت میان جناح ها را نمیدانند. به معنای آن است که مردم در پی کسب وجهه‌ی از دست رفته ی شهرستان شان در ۴ سال گذشته هستند.
چه کسی است که از کاهش محبوبیت نماینده‌ی فعلی شهرستان های بویراحمد و دنا چه در بین مردم عادی چه سیاسیونی که در انتخابات قبل حامی ایشان بودند خبر نداشته باشد.

آقای هدایت‌خواه؛

فکر نکنید زمانی که تمام نیروهای انقلابی درون استان بر کاندیداتوری شما اصرار دارند بدین معنی است که هیچ کدام دغدغه ی فرهنگی ندارند. اعتقاد آنها همچون بسیاری دیگر بر این است که می توان نماینده مجلس بود و فرهنگ اسلامی را به مردم منتقل کرد.
اگر به جمله شهید مدرس اعتقاد دارید که سیاست ما عین دیانت ماست پس میتوان فرهنگ دینی را در قالب حضور در یک نهاد سیاسی به مردم عرضه کرد.
چه تریبونی بهتر از تریبون رسای مجلس برای انتقال فرهنگ اسلامی به مردم. یقینا این تریبون تاثیر گذار تر و بهتر از تریبون هر حسینیه و مسجدی درون شهرستان می باشد.
آقای هدایت‌خواه
چه کاری بهتر از رساندن صدای مردم محروم زیلایی ٫ چین و لوداب و… به گوش مسئولان آن هم از زبان کسی که خود روستا زاده است.
چه فرهنگی بهتر از خدمت به محرومین. با کدامین کار فرهنگی میتوانید درد و دل مردم روستاهای دور افتاده ی بویراحمد و دنا را که از نبود آب لوله کشی و کمترین امکانات زندگی محرومند به گوش مسوولان برسانید؟
از استان و محرومیت هایش و توانمندی شما در رفع این محرومیت ها با توجه با سابقه ی ۸ ساله ی شما هم که بگذریم… مجلس دهم به افرادی همچون شما نیاز دارد.
آن هم در این شرایط حساس که عده‌ای مغرض در پی رسیدن به اهداف شوم سیاسی خود هستند. کسانی که هم برای مجلس شورای اسلامی دندان تیز کرده اند هم برای مجلس خبرگان رهبری.
و اگر مجلس به دست نااهلان بیفتد و تنها با حفظ ظاهری از جمهوری اسلامی ماهیتا از اهداف انقلاب دست برداشته شود عواقب شومی در پی خواهد داشت.
والسلام.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president