آوای جنوب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه:

آغاز طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در کهگیلویه

باقر افشینرئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه از آغاز طرح ویژه نظارتی بازگشایی مدارس در این شهرستان خبر داد.

آوای جنوب؛

باقر افشین امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در کهگیلویه با اشاره به بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی در سال تحصیلی جدید از آغاز اجرای طرح نظارت بازرسان بر نحوه عرضه نوشت‌افزار در این شهرستان خبر داد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از گرانفروشی اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان دانست و افزود: بازرسان این اداره بر مراکز عرضه البسه، کیف، کفش و نوشت‌افزار به صورت ویژه نظارت دارند.

افشین با بیان اینکه طرح نظارت ویژه بازگشایی مدارس با همکاری تعزیرات حکومتی آغاز شده است، تصریح کرد: مراکز توزیع مایحتاج دانش‌آموزی مورد بازرسی قرار گرفته و با متخلفان برخورد می‌شود.

افشین با اشاره به واگذاری تهیه البسه دانش‌آموزان به واحدهای صنفی خیاطی با بیان اینکه ۴۳۰ نفر برای دوخت لباس مدارس مشغول فعالیت هستند، افزود: قیمت‌گذاری دوخت این لباس‌ها در اردیبهشت انجام و به واحدهای خیاطی اعلام شده است.

این مسئول تصریح کرد: نوشت‌افزار مورد نیاز دانش‌آموزان با نرخ مصوب و بر اساس آمار آموزش و پرورش فراهم شده و به میزان کافی در سطح بازار وجود دارد.

افشین افزود: به ازای هر دانش‌آموز ۹ جلد دفتر دریافت شده و با قیمت دولتی در مراکز عرضه مشخص شده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president