آوای جنوب

آغاز طرح استعدادیابی هندبال نونهالان و نوجوانان درگچساران

 آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب از گچساران، شاهرخ داودی، رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران  از آغاز طرح استعدادیابی نونهالان و نوجوانان در رشته هندبال خبر داد و  گفت: این طرح که با شروع اوقات فراغت تابستانه و با مشارکت هیئت هندبال شهرستان آغاز شده است فرصتی را برای شناسایی و جذب استعدادهای رده های پایه به فرزندان این دیار می دهد که بتوانند توانمندی خود را در این رشته ورزشی مورد سنجش مربیان و پیشکسوتان هندبال قراردهند.

وی افزود: در این استعدادیابی هم فرزندان پرسنل شرکت نفت حضور خواهند داشت، و هم برای ایجاد فضای مناسب جهت حضور همه علاقمندان ورزشکاران و علاقمندان غیرشرکتی و بومی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام شده است.

داودی ادامه داد: استقبال بسیار مطلوبی از این طرح استعداد یابی در شهرستان شده است و نونهالان و نوجوان نیز تست های مختلف کارشناسی را طی خواهند کرد و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در رقابت های هندبال باشیم.

رئیس امور ورزش نفت و گاز گچساران تصریح کرد: در حقیقت برگزاری این گونه برنامه های استعدادیابی برای تقویت رشته های پایه ،پیدایش ورزشکاران نخبه و معرفی بازیکنان جدید در سال های آینده به باشگاه های مختلف نیز موثر خواهد بود و تلاش داریم که این برنامه ها نیز تداوم داشته باشد.

گفتی است تیم هندبال بزرگسالان نفت و گاز گچساران سابقه قهرمانی و نایب قهرمانی در لیگ برتر هندبال کشور ونیز مقام چهارم جام باشگاه های آسیا و نیز مقام هفتم جام باشگاه های جهان را در کارنامه دارد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president