آوای جنوب

رشد ۲ برابری اعتبارات ارزش افزوده شهرداری‌ها/ لزوم ساماندهی ورودی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

آوای جنوب

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از رشد دو برابری اعتبارات ارزش افزوده خبر داد.

کیامرث حاجی ‌زاده در همایش شهرداران با بیان اینکه شهرداران پاسخگوی همه مسائل شهری هستند، گفت: همه خدماتی که در این استان انجام شده به برکت انقلاب اسلامی بوده اما عمق محرومیت‌ها زیاد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کارهای زیرساختی را در استان شروع کردیم اما همه مشکلات ظرف یکی دو سال حل شدنی نیست، افزود: پل چهارم بشار ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به گفته شهردار کار در مراحل پایانی است.

وی بیان کرد: درست است چنین پروژه‌هایی در استان برای آزادسازی ترافیک و ایجاد اشتغال احداث کردیم اما وقتی شهر پر از چاله چوله باشد، درختان هرس نشده و جداول شکسته باشند تمام پیگیری‌ها مسئولان ارشد استان برای تزریق بودجه عمرانی در افکار عمومی جلوه نمی‌کند.

وی با بیان اینکه پل سوم بشار و ۴۵ کیلومتری یاسوج مراحل نهایی را طی می‌کند، گفت: تقاطع مهریان با حضور وزیر سابق راه و شهرسازی کلنگ‌زنی شد اما پروژه پس از مدتی تعطیل شد که اعتبار گذاشتیم و در حال حاضر این پروژه مهم فعال است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه برای پل بنسنجان ۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد، گفت: ورودی شهرها همواره با معارضاتی همراه بود که رفع شد و در حال حاضر ورودی یاسوج از سمت شیراز تکمیل و فرودگاه یاسوج در حال کار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بیشتر وقت ما صرف تعارضات شورا و شهرداری شده گفت: ۱۶ ماه است که به استان آمده‌ام اما یکسال صرف تعارضات شد در این مدت یکبار شهردار و شورای شهر نیامدند به من بگویند این برنامه ما است بعد می‌خواهیم یاسوج پیشرفت کند.

وی با اشاره به دو برابر شدن اعتبارات ارزش افزوده و بی‌سابقه بودن اعتبارات عمرانی گفت: این همه اعتبارات ارزش افزوده دادیم اما یک پروژه عمرانی ارائه نشد.

حاجی‌زاده بیان کرد: انتظار نداریم شهرداران از محل ارزش افزوده پل و بلوار احداث کنند بلکه از همین محل فضای سبز ایجاد شود.

وی با بیان اینکه ۴۸۰۰ تن قبر رایگان در اختیار شهرداری‌ها گذاشته شده گفت: شهرداران این چاله چوله‌ها را جمع و آسفالت معابر را انجام دهند، لکه‌گیری و برای اعتبارات ارزش افزوده پروژه تعریف کنند.

حاجی‌زاده در پایان با بیان اینکه اولویت حوزه عمرانی ساماندهی ورودی و خروجی شهرها است، خاطرنشان کرد: ساختمان مدیریت بحران تغییر کاربری داده شده و به فروشگاه تبدیل شده که جلوی این موارد گرفته شود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president