آوای جنوب

انتقاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد از گلزار شهدا و قولی که مدیرکل داد

آوای جنوب 

هنگام زیارت قبور ۳۱ شهید در روستای ده برآفتاب استاندار از وضعیت نامطلوب و نامناسب گلزار شهدای این روستا اظهار نگرانی کرد.

استاندار بر مزار 31 شهید ده‌برآفتاب/آقای مدیرکل و پیمانکار؛ وعده شما اینجا ثبت شده است!

 بی‌شک یکی از روستاهای خاص در کل کشور روستای ده برآفتاب در شهرستان بویراحمد است که در دوره دفاع مقدس تناها با داشتن هزار و ۵۰۰ نفر جمعیت سادات ده برآفتاب، تعداد ۳۱ شهید تقدیم اسلام و میهن کنند!!.

به عبارتی از هر ۵۰ سادات ده برآفتابی یک نفر در دفاع مقدس به شهادت رسیده که این آمار منهای تعداد جانبازان و ایثارگران ده برآفتاب است و شاید بتوان گفت هر خانواده سادات ده برآفتابی ۲ تا ۳ ایثارگر در قالب‌های مختلف، شهید، آزاده، رزمنده و جانباز داشته است که در کل کشور این یک آمار بی نظیر به شمار می رود.

اما به هر دلیل سادات ده برآفتابی که برای دفاع از وطن، ناموس، شرف و عزت ایران از جان خود مایه گذاشتند و از هر ۵۰ نفر یک نفر به شهادت رسیده‌اند مورد بی‌مهری دولت‌ها به خصوص دولت های خاص قرار گرفتند و ده برآفتاب به دلیل ارزشی و انقلابی بودن مردم کاملا از یاد مسئولان به خصوص دولت‌های خاص رفته است.

در همه سال‌های اخیر و در سفر مسئولان استانی و کشوری از جاده یاسوج- سی سخت بر سر راه ده برآفتاب تاکنون به یاد نداریم که ده بر آفتابی‌ها بر سر راه مدیران حاضر شده و یا سد معبر کنند و مطالبه‌ای از آن‌ها داشته باشند یا اینکه برای رفع کمبودها و نواقص و بی مهری‌های سیاسی موضوع شهدا و ۳۰ لاله و کبوتر خونین بال خود را پیش بکشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید اخیر خود از برخی پروژه‌های راهسازی بویراحمد و دنا برسر راه یاسوج سی‌سخت به گلزار شهدای ده برآفتاب رفت تا عرض ارادت و فاتحه ای نثار شهدای این دیار کند.

هنگام زیارت قبور ۳۱ شهید در روستای ده برآفتاب استاندار از وضعیت نامطلوب و نامناسب گلزار شهدای این روستا اظهار نگرانی کرد و دستور داد که هر چه سریعتر سقف گلزار شهدا ساماندهی شود و از نفوذ آب جلوگیری گردد.

بعد از ابراز ناراحتی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار جاده سی‌سخت قول دادند به صورت ضربتی وارد عمل شده و با کنار گذاشتن اعتبار ۵۰ میلیون تومانی برای رفع این مشکل کمک کنند که خبرنگار خبرگزاری فارس حاضر در این این بازدید ضمن پیگیری کامل این وعده مسئولان و پیمانکار به صورت متناوب تا یک ماه آینده و به صورت میدانی پیگیر این وعده خواهد بود تا به مانند و عده‌‌های دیگر مسئولان گرفتار گذر زمان نشود.

انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president