آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تعطیلی این استان را تشریح کرد

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد جزئیات تعطیلی این استان بعلت بارش برف سنگین و یخبندان و کاهش دما را تشریح کرد.

سید علی احمد زاده گفت: به دلیل شرایط جوی بارش برف سنگین یخبندان و کاهش دما فردا صبح ادارات شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون و بخش‌های چاروسا و دیشموک از توابع شهرستان کهگیلویه به جز دستگاههای خدمات رسان تعطیل خواهند بود.

وی اظهار کرد: همچنین روز پنجشنبه نیز به خاطر وضعیت گاز و صرفه جویی در مصرف گاز کل استان کهگیلویه و بویراحمد به دستگاه‌های خدمات‌رسان تعطیل است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تعطیلی مدارس طی فردا خاطرنشان کرد: مدارس شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون به استثنا دانش آموزانی که آزمون هماهنگ سراسری دارند، تعطیل خواهند بود و کلاس های آنها بصورت مجازی و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

احمدزاده در رابطه با مدارس مناطق گرمسیری استان تصریح کرد: مدارس مناطق گرمسیری این استان فردا برقرار است.

وی با اشاره به وضعیت قطعی برق و در پی آن قطعی آب و ارتباطات در مناطق سردسیری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: قرار ما با مدیران متولی این نبود که با این وضعیت مواجه شویم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: از صبح تا کنون از استان بدون کمک از استان های همجوار دستگاه های خدمات رسان استان با تمام توان و امکانات خود تلاش کردند تا به مردم خدمات رسانی کنند.

احمد زاده عنوان کرد: در پی بارش سنگین برف و قطعی برق از حلقه چاه آب شرب شهر یاسوج در منطقه «تنگ کناره» از مدار خارج شده بود، مخازن آب شرب یاسوج خالی شد و آب شهر یاسوج قطع شد، که هم اکنون وارد مدار شدند.

وی با بیان اینکه بابت مشکلات به وجود آمده طی بارش برف اخیر از مردم و شهر یاسوج در شهرستان بویراحمد عذرخواهی می کنم، ادامه داد: نیروها و توان استان پای کار بودند و کسی کوتاهی نکرده بلکه توان استان در مقابل وضعیت بحرانی و چنین وضعیتی بیشتر از این نبوده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۴۰ اکیپ شرکت برق استان در حال تلاش برای پایدار کردن شبکه برق و صنعت برق شهر یاسوج و شهرستان بویراحمد هستند.

احمد زاده افزود: راهداری با تلاش به امکانات خود پای کار آمد راه‌های اصلی و فرعی را بازگشایی کرد و بازگشایی راههای مناطق روستایی را آغاز کرده است.

وی اظهار کرد هم اکنون شهر لوداب دهستان سادات محمودی به علت سقوط بیش از هشت پایه شبکه برق، برق ندارند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president