آوای جنوب

اجرای ۶۶ ویژه برنامه به مناسبت هفته بسیج در گچساران/سرهنگ محقق زاده:با تفکر بسیجی برفتنه های دشمن غلبه می کنیم

آوای جنوب

نشست خبری فرمانده سپاه ناحیه گچساران برای اعلام برنامه‌ها و فعالیت‌های متعدد و متنوع بسیجیان در زمینه‌های گوناگون فرهنگی، اقتصادی، ورزشی، علمی و هنری به مناسبت هفته بسیج برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب ؛ سرهنگ سید حمزه محقق زاده،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان گفت: فرهنگ بسیجی برگرفته از اندیشه های ناب حضرت امام خمینی(ره) است که امروز به عنوان یک الگوی بی بدیل در سراسر دنیا مطرح شده است؛ امروز تفکر و فرهنگ بسیجی مرزها را در نوردیده و دشمنان را دربسیاری از عرصه ها زمین گیر کرده است.

وی افزود: بسیج همواره در تمامی عرصه ها درکنار مردم بوده و از امنیت مردم دفاع می کند، هرچند تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه ما بهترین ابزار بازدارنده مقابل هجمه ها و تهدیدهای دشمنان به شمار می رود و بسیجیان به عنوان پیشگامان عرصه های مختلف در طول حیات ۴۳ساله انقلاب اسلامی بوده اند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:بسیج در دوران دفاع مقدس حماسه ها خلق کرد و در آن آزمون بزرگ الهی کار آزموده تر شد،حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ۵ آذر ۵۸دستور تشکیل بسیج ده ها میلیونی را دادند که امروز این بسیج پا درکاب امر ولایت است.

محقق زاده اظهارکرد: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم ،بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

وی ادامه داد: باید توجه کرد که بسیج در تمامی عرصه ها درحال خدمت رسانی به مردم است و امروز کشور عزیزمان نیازمند روحیه بسیجی و جهادی است.البته هیچ سازمانی در جهان به این گستردگی و حضور میدانی را شاهد نیستیم و تفکر بسیجی به اقصی نقاط عالم نیز سرایت کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:با این وجود نیز دشمن شبانه روز درحال توطئه است تا مردم را از برکت سفره انقلاب جدا کند که نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه در این بین می تواند این فتنه دشمن را خنثی کند؛ آنچه که لازم است در رسانه ها ترسیم شود این مهم است که خدمات چهل و سه ساله نظام اسلامی برای مردم بازگو شود متاسفانه بسیاری از نسل های جوان امروز ما آگاهی درستی از زیرساخت های گذشته کشور ندارند در حالی که امروز جمهوری اسلامی به موفقیت های بزرگی در عرصه های جهانی دست یافته است.

محقق زاده درتشریح برنامه ها هفته بسیج در این شهرستان هم گفت:امسال هفته بسیج با شعار محوری”بسیج، خدمتگزار ملت ایران” مزین شده است،چرا که بسیج نیروی کارآمدی است که در همه میدان ها خوش درخشیده است و در این چهاردهه عمر پربرکت انقلاب از تمامی آزمون ها نیز سربلند و عزتمند بیرون آمده است.

وی ادامه داد:در هفته بسیج ۶۶ویژه برنامه را در سطح شهرستان برنامه ریزی کرده ایم که غبارروبی گلزار مطهر شهداء،سرکشی و دیداربا خانواده معظم شهداء و ایثارگران،برگزاری یادواره های شهدای محله،خدمات رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار، انجام مسابقات متنوع ورزشی و پیاده روی خانوادگی، رزمایش گروه های جهادی و اعزام به مناطق محروم از جمله این برنامه ها خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران ادامه داد:برگزاری نشست های روشنگری، برگزاری نشست های آزاد اندیشی در مدارس و دانشگاه ها، برگزاری کارگاه آموزشی سواد رسانه،برگزاری مراسم شب شعر، برپایی نمایشگاه کتاب به عنوان عفاف و حجاب، حضور حماسی بسیجیان در گردهمایی بزرگ روز پنجم آذر ماه، حضور باشکوه بسیجیان(حلقات صالحین) در مصلی نماز جمعه شهرستان، رزمایش مواسات و کمک مومنانه و… از دیگر برنامه های هفته بسیج خواهند بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران در پایان ضمن تشکر از خبرنگاران گفت:از اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز درخواست داریم که خدمات ارزشمند بسیج به مردم معرفی شوند و خداوند نیز به همه ما توفیق بدهندکه خادمان شایسته ای برای مردم باشیم.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president