آوای جنوب

آخرین جزئیات از نشست اصولگرایان گچساران و باشت/یدالله مرادی سخنگو شد/علیمراد جعفری منتقد جلسه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،یدالله مرادی ،فعال سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت ، نوشت:با

یدالله مرادی فعال سیاسی گچساران:با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه های نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آوای جنوب،یدالله مرادی ،فعال سیاسی گچساران در مطلبی در خصوص دومین نشست اصولگرایان گچساران و باشت ، نوشت:با الهام و تمسک به ارواح مقدسه شهدای کربلا و بخصوص سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، دومین جلسه همدلی و وحدت و هماهنگی شورای راهبردی نیروهای ارزشی و انقلابی در محیطی آکنده از صفا و صمیمیت روز چهارشنبه ۱۹ شهریور تشکیل شد.

با اتفاق نظر و احترام متقابل ایده ها و نقطه نظرات جهت تداوم حرکت موفقیت آمیز جلسه اول که در ۲۲ مردادماه به همت و تلاش و صداقت سرهنگ بیعت اصل تشکیل شده بود ،طرح و ارائه شدو در پایان مقرر شد که اینجانب کلیات نظرات را جمع و به اطلاع عموم برسانم :

۱ .محور اصلی بر حفظ و ارتقاء زمینه های همدلی بین اقشار مردم و مسئولین و نگرشهای متفاوت در سطح شهرستان های گچساران و باشت به منظور آرامش و رعایت حریم اخلاقی مورد توجه و تاکید قرار گرفت .

۲. مقرر شد جهت سازماندهی و برنامه ریزی و هماهنگی و استفاده مطلوب از ظرفیتها ،در اولین فرصت کمیته های اجرایی در بخش جوانان و بانوان و رسانه در دستور کار قرار گیرد .

۳ .با نظر به گزارش بسیار خوب و امیدبخش اعضای شورای راهبردی در خصوص راهکارهای رسیدن به وحدت برای تعیین گزینه های نهایی در سه منطقه باشت و گچساران و ایل قشقایی جهت شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی طی روزهای آتی هر سه مشخص و به عموم معرفی گردد و سایر کاندیداها با تمام توان و عشق و علاقه همراهی و همکاری نمایند .

۴. فضای حاکم بر جلسه سرشار از صمیمیت و احترام و آزادی طرح و نظر بسیار جدی همراه با دوستی و یکدلی بود که ان شاءالله تعالی با همین سازو کار ادامه می یابد .

چشمه چشم مرا دریاب ای گل

که چو خوش آب روانی دارد

این در حالی است که علیمراد جعفری، نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس در گفت و گو با رسانه ها به نوعی به برگزاری این نشست انتقاد کرده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president