آوای جنوب

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مصلی گچساران گشایش یافت/ تصاویر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گچساران در قالب ۲۸ غرفه و با مشارکت ۸۰ دستگاه اداری در مصلی گچساران گشایش یافت.

آوای جنوب

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای چل ساله انقلاب اسلامی در گچساران با در قالب ۲۸ غرفه در مصلی گچساران گشایش یافت

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در مصلی گچساران گشایش یافت/ تصاویر

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در گچساران در قالب ۲۸ غرفه و با مشارکت ۸۰ دستگاه اداری در مصلی گچساران گشایش یافت.

فرماندار گچساران مطرح کرد ارائه خدمات گسترده طی چهار دهه در گچساران/استانی که از آسفالت جاده‌ها محروم بود

فرماندار گچساران با بیان اینکه خدمات چهار دهه نظام انقلاب اسلامی برکسی پوشیده نیست، گفت: دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی این شهرستان در نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

ارائه خدمات گسترده طی چهار دهه در گچساران/استانی که از آسفالت جاده‌ها محروم بود

 به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  با حضور مسوولان شهرستانی در مصلی گچساران افتتاح شد.

 علی خوان‌پایه در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی با تبریک ایام دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال عمر پربرکتش خدمات ارزنده‌ای در مناطق مختلف کشور  ارائه داده به طوری که  امروز در دورترین نقاط شاهد زیرساخت‌های رفاهی در کشور و در شهرستان  هستیم.

وی با بیان اینکه در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی حتی یک کیلومتر جاده آسفالت  در این استان وجود نداشته است، گفت: در طول  چهل سال نظام جمهوری اسلامی  توانسته است خدمات ارزنده‌ای از جمله خدمات بهداشتی، رفاهی، ایجاد زیرساخت‌هایی از جمله گاز، برق و آب ارتباطات، آموزش و پرورش، مراکز آموزش عالی، کشاورزی، صنعت و معدن و روستایی در سطح شهرستان ایجاد کند.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان گچساران با بیان اینکه خدمات نظام برهیچ کس پوشیده نیست، عنوان کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای ارزنده چهل ساله انقلاب اسلامی در این شهرستان به نمایش گذاشته شده است.

 فرماندار گچساران  با اشاره به اینکه در طول این چهار دهه دشمنان در حال توطئه چینی علیه نظام هستند، گفت: دشمن امروز به‌ دنبال خدشه وارد کردن به چهل سالگی انقلاب است لیکن به کوری چشم دشمنان و مستکبران و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری  این جشن چهل سالگی انقلاب هرچه باشکوه‌تر در سطح شهرستان برگزار می‌‌ شود.

 خوان‌پایه ادامه داد: در حال حاضر انقلاب شکوهمند اسلامی با مجاهدت و مقاومت مردم و مسوولان و تحمل تحریم و فشارهای اقتصادی به پختگی رسیده است.

 وی افزود: دشمنان در تلاش هستند مردم را از این نظام  ناامید و مسوولان را ناکارآمد جلوه دهند که وظیفه ما و مسوولان تزریق امید به جامعه است.

 فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در جشن‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و شرکت در اهپیمایی ۲۲ بهمن ماه  پاسخ محکم و قاطعی به توطئه‌های دشمنان نظام است.

 در آیین افتتاح این نمایشگاه  مسلم کرمی با تبریک ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی گفت:  این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز  الی ۲۲ بهمن ماه در مصلی گچساران دایر است.

 وی با بیان اینکه در این نمایشگاه خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در قالب، پوستر، پاورپوینت، کلیپ، تبلیغات محیطی، عکس، فیلم و بنر در معرض دید عموم قرار  خواهد گرفت، گفت:  در این نمایشگاه ۲۸ غرفه  در ۳ هزار متر مربع با حضور ۱۶ کارگروه تخصصی که از مجموع  ادارات شهرستان گچساران تشکیل شده است خدمات نظام جمهوری اسلامی  را با گذشت چهار دهه در معرض دید قرار خواهند داد.

 مدیر نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی  با اشاره به شعار نمایشگاه دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی،  ابراز کرد: این نمایشگاه با شعار «افتخار به گذشته و امید به آینده» برگزار شده است.

 کرمی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه  دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی  آشنایی و شناخت مردم به ویژه نسل بعد از انقلاب به خدمات ارائه شده و مقایسه آن با قبل از پیروزی انقلاب است.

 وی افزود: این نمایشگاه صبح ها از ساعت هشت  الی  ۱۲ ظهر و بعد از ظهرها از ساعت ۱۵ بعد  الی۲۰ شب پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

برچسب‌ها:

 انتهای پیام/

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president