آوای جنوب

انتقادات فرماندار گچساران از مدیران ادارات این شهر/به استاندار می گویم دیگر نیازی به دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نداریم/روز یکشنبه کدام مدیران برکنار می شوند

فرماندار گچساران در زمینه جذب اعتبارات تسهیلات مشاغل فراگیری روستایی و عشایری با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت تسهیلات مشاغل فراگیر روستایی و عشایری در گچساران با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کم کاری کرده‌اند.
آوای جنوب
فرماندار گچساران در زمینه جذب اعتبارات تسهیلات مشاغل فراگیری روستایی و عشایری با انتقاد از دستگاه‌های اجرایی گفت: دستگاه‌های اجرایی برای دریافت تسهیلات مشاغل فراگیر روستایی و عشایری در گچساران با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کم کاری کرده‌اند.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست کارگروه  اشتغال، اشتغال فراگیر روستایی و عشایری با حضور مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرماندار و دیگر مسوولان شهرستانی در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست فرماندار گچساران  با اشاره به برگزاری جلسه در روز یک شنبه هفته آینده در زمینه گزارش عملکرد ادارات در جهت ایجاد اشتغال در شهرستان گچساران  با حضور نماینده مردم گچساران و باشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این نشست دیگر با هیچ رئیس اداره‌ای تعارف نخواهیم داشت و هر اداره‌ای که کم کاری کرده باشد تصمیمی برای آن اتخاذ می‌شود.

 وی افزود:  در زمینه اشتغال  با توجه به اینکه مشکلات و موانعی وجود دارد لیکن  با دهیاران  این شهرستان  جلساتی در این زمینه برگزار شده که امروز این سومین جلسه‌ای است برای  تشویق روستاییان برای تعریف طرح و  استفاده از تسهیلات اشتغال برگزار می‌شود.

 فرماندار گچساران با انتقاد از دهیاران گفت: شوراها و دهیاران در این زمینه باید پاسخگو باشند و بگویند برای دریافت تسهیلات مشاغل روستایی و عشایری و ایجاد مشاغل پایدار چه راهکارهایی  و چه جلساتی را در این روستاها تشکیل داده‌اند.

 رحیمی  با بیان اینکه  این اشکال بزرگ و برداشت غلطیکه در زمینه دریافت تسهیلات مشاغل روستایی است، اذعان کرد:  برخی‌ها این برداشت را دارند که  باید برای تعریف طرح و دریافت تسهیلات مشاغل روستایی باید آن شخص ساکن آن روستا باشد.

 فرماندار گچساران با بیان اینکه هستند کسانی که ساکن گچساران هستند اما می توانند با تعریف طرح در روستا از این تسهیلات بهره ببرند و در روستا اشتغال ایجاد کنند، بیان کرد: بانک‌های عامل در پرداخت این تسهیلات هیچ منتی نمی‌توانند بر این افراد بگذارند  و اعتبارات را باید پرداخت کنند.

 وی  در ادامه با انتقاد از بخشدار مرکزی گچساران گفت: چندین بار گفته‌ام که گزارش عملکردی از دهیاران خود در زمینه ایجاد اشتغال روستایی و عشایری به فرمانداری و یا بخشداری ارائه بدهند.

 رحیمی  با بیان اینکه آمارهای ارائه شده در  طرح اشتغال و  اشتغال فراگیر روستایی  و عشایری اقدامات خوبی از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت نگرفته است، ابراز کرد: دستگاه‌های اجرایی در جهت بررسی پرونده‌های اشتغال فراگیر روستایی و عشایری بررسی کند و گزارش عملکرد خود را ارائه دهند.

 فرماندار گچساران با انتقاد از روسای ادارت عنوان کرد: بارها تکرار کرده‌ام اگر رئیس اداره  بعد از ساعت ۲ بعد از ظهر  بیکار باشد  این به آن معنا است که  در آن اداره  کم‌کاری وجود دارد.

 رحیمی با اشاره به کم‌کاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان عنوان کرد: باید به استاندار بگوییم که من با کارمندهای فرمانداری که ۱۵ نفر هستند می‌توانیم از این مشکلات را مرتفع نماییم و دیگر نیازی به دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان نداریم.

 وی  اذعان کرد: اگر در هر مسئله‌ای من ورود کنم و آن مشکل را مستقیما حل نمایم پس  دیگر نباید نامی از دستگاه‌های متولی آورد.

 فرماندار گچساران ادامه داد:  دیگر متقاضیان به فرمانداری گچساران مراجعه کنند  و فرمانداری گچساران پاسخگو باشد.

رحیمی افزود: بیش از چهار ماه است که دستگاه‌های اجرایی را برای جذب این اعتبارات التماس می‌کنیم اما متاسفانه آنها کار به جایی پیش نبردند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. گچسارانی گفت:

    جناب اقای فرماندار ۳ ماه است دنبال وام به تمام ادارات با مستند و مدارکی که دارم دارای کارشناسی حسابداری و حقوق و پروانه و مدرک کشت گیاهان دارویی و مدرک زنبورداری و پروانه کسب به ادارات و سامانه کارا مراجعه و فقط و فقط از نبود اعتبارات حرف زدنه این هم شماره تماس۰۹۱۷۳۴۲۲۲۳۹

  2. ای بابا گفت:

    جناب فرماندارتواین کارگروه چراازشوراهای شهرستان وشهروبخش دعوت نمیکنیدچراجای سوال خودتون روخودتون بایدپاسخ بدیدمیگیدشوراباباشوراروحش ازاین کارگروه باخبرنیست

  3. ناشناس گفت:

    سلام
    مشکل از اداره کار شهرستان واستانند جناب فرماندار

  4. سعید گفت:

    درود براین فرماندار.
    کاش کشورما چندن نفرعین این بزرگوار داشته باشد.البته حقتان است که چهارمین فرماندار کشور شدید.دودبرشماوخاندانتان.

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president