آوای جنوب

واکنش جالب فرماندار گچساران به وقایع اخیر این شهر/آن چیزی که نظام ما به آن نیاز دارد وحدت است و وحدت/خط قرمز نظام، رهبری و خون شهیدان است

ظهر امروز آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار، اعضای شورای تامین و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.
آوای جنوب

 ظهر امروز آخرین نشست شورای اداری شهرستان گچساران با حضور فرماندار،  اعضای شورای تامین و روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست عبدالرحیم رحیمی با بیان اینکه اقتدار و آزادی جمهوری اسلامی   به تمام دنیا ثابت شده است، اظهار کرد: همان‌گونه که مشاهده می‌کنید کشور ایران بر روی میز مذاکره نشست و به جهانیان ثابت کردیم که ما اهل گفتمان هستیم و همان طور که مشاهده می‌کنید به جهانیان ثابت کردیم که منطق جمهوری اسلامی ایران گفتمان است.

 فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به سال جاری را که پشت سر گذراندیم گفت: امسال نیز با تمام رویدادهای خوب و بد اعم از مسائل سیاسی و اجتماعی چه در داخل و چه در خارج کشور  به خوبی پشت سر گذاشته شد.

 وی  با اشاره به مسئله بیکاری در کشور عنوان کرد:  در کشور ما با توجه به شرایط سنی که وجود دارد  و در مقاطع مختلف که خود به خود  این نمود رو به رشد است.

 رحیمی  ادامه داد: در این راستا قدم‌هایی برداشته می‌شود که گاها به دلیل نبود زیرساخت و امکانات که نمی‌تواند در این منطقه سرمایه‌گذاری کرد از بین می‌رود که در این جا می‌طلبد مسوولان تلاش بیشتری در این زمینه داشته باشند.

 فرماندار گچساران  با اشاره به شهرستان گچساران در زمینه کشاورزی و اجرای سیستم آبیاری نوین ابراز کرد:  در شهرستان گچساران در زمینه کشاورزی انقلاب بزرگی رخ داده است.

 وی با بیان اینکه وجود فواره‌های آبی در زمین‌های مناطق خیرآباد، لیشتر و امامزاده‌جعفر ابراز کرد: این امر نشان دهنده اشتغالزایی در این مناطق است.

 رحیمی در ادامه به هفته نیکوکاری و احسان اشاره و بیان کرد:  همان‌طور که مشاهده می‌شود  ایرانیان در غم، انوده و خوشحالی یک دیگر سهیم هستند که این امر موجب خشنودی خلق و خداوند است.

 فرماندار گچساران با اشاره به همکاری مسوولان با کمیته امداد گفت: این نهاد یادگار امام راحلمان است که می‌طلبد مسوولان همکاری بیشتری با این نهاد داشته باشند.

 وی  در ادامه با اشاره به اسکان نوروزی در ایام تعطیلات عنوان کرد: شهرستان گچساران به دلیل قرار گرفتن در شاهراه‌های استان‌های جنوبی  و وجود بارگاه حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون هرساله میزبان  بسیاری از مسافران و گردشگران نوروزی است.

 رحیمی افزود: سال گذشته  در زمینه امنیت در شهرستان گچساران در ایام تعطیلات نوروزی کوچکترین سرقتی رخ نداده است.

 فرماندار گچساران افزود: شهرستان گچساران در سه سال متوالی گذشته  در زمینه اسکان نوروزی رتبه اول را در استان کسب نموده است.

 رحیمی اظهار کرد: چهار پایگاه جاده‌ای در ایام نوروز در مناطق خیرآباد، امامزاده جعفر، دیل و کاکا مبارک  به مسافران خدمات اوریانسی و تخصصی ارائه می‌دهند.

 وی با اشاره به پایان سال و گزارش عملکرد ادارات شهرستان عنوان کرد:  ادارات مربوطه مستندات و عملکرد ادارات خود را در زمینه ارزیابی به فرمانداری گچساران ارائه دهند.

فرماندار گچساران ابراز کرد: آموزش و پرورش گچساران  در برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش در چهار سال گذشته در استان مقام اول را کسب کرده است.

رحیمی در ادامه با اشاره به برگزاری ملاقات عمومی در ادارات گفت: این جایگاهی که ما در آن قرار گرفته‌ایم مرهون خون شهدا و مدیون مردم هستیم پس در این زمینه تکریم ارباب رجوع  از واجبات روسای ادارات است.

 وی با اشاره به روسای ادارات عنوان کرد: روسای ادارات روزهای دوشنبه را به ملاقات عمومی و حل مشکلات مردم اختصاص دهند و در این روز هیچ‌گونه نشست و جلسه‌ای را تشکیل ندهند.

 فرماندار گچساران با اشاره به میز خدمت در ادارات اظهار کرد: گذاشتن میز خدمت از سال آینده ر به صورت رسمی در ادارات  صورت خواهد گرفت.

 وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر و صحبت‌های که امام جمعه گچساران و نماینده مردم گچساران و باشت صورت گرفته بود، اشاره و خاطرنشان کرد: تریبون نماز جمعه یک تریبون سیاسی است که امام جمعه می‌تواند بیانات و واکنش‌های خود را بازگو کند و نماینده نیز زبان مردم شهرستان است.

رحیمی افزود: اما در این زمینه عده‌ای سوء استفاده کرده  و واکنش‌هایی را انجام داده‌اند که این امر صحیح نیست.

فرماندارگچساران با اشاره به کسب رتبه پنجم شورای امنیت شهرستان گچساران در کشور اذعان کرد:  در سال جدید آن چیزی که نظام ما به آن نیاز دارد وحدت است و وحدت خط قرمز نظام، رهبری و خون شهیدان است.

وی در ادامه با اشاره به چهارشنبه پایانی سال و وجود گروه هایی که در این ایام به دنبال  سوء استفاده و موجب برهم زدن نظم و امنیت می‌شوند، گفت: در این زمینه حفاظت و صیانت از ادارات بر عهده روسای ادارت و حراست آن اداره است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president