آوای جنوب

کلنگ‌زنی اولین مجتمع تولیدی نانوایی صنعتی در گچساران+تصاویر

آوای جنوب
اولین مجتمع تولیدی نانوایی صنعتی در گچساران کلنگ‌زنی شد.

به گزارش آوای جنوب، آیین کلنگ‌زنی مجتمع تولیدی نان صنعتی (حجیم و نیمه حجیم) در گچساران با حضور فرماندار و روسای ادارات پیش از ظهر امروز کلنگ‌زنی شد.

در این آیین فرماندار گچساران با اشاره به بحث اشتغال در این شهرستان، عنوان کرد: یکی از عیب‌های بزرگ در استان ما این بوده که متأسفانه جوانان ما تنها به دنبال اشتغال در ادارات هستند.

رحیمی با بیان اینکه بیکاری معضل بزرگی در شهرستان گچساران است، افزود: توجه جدی به اشتغال خرد می‌تواند راهکاری بسیار مناسب و مطلوب برای کاهش بیکاری در این شهرستان باشد.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در راستای محقق شدن شعار سال و ایجاد اشتغال، تولید و بهبود وضعیت معیشتی مردم رفتن به سوی کارهای جمعی و تشکیل تعاونی‌هاست، بیان کرد: ضروریست با هم‌افزایی و هدایت سرمایه‌های خرد و‌ کلان به سمت تشکیل تعاونی‌های متعدد زمینه ایجاد تولید و اشتغال را برای جوانان فراهم کنیم.

رحیمی با اشاره به اینکه اگر ما بتوانیم این فرهنگ را تبیین کنیم که به تنهایی و فقط با تسهیلات نمی‌توان شغل ایجاد کرد تصریح کرد: باید در راستای جلب اعتماد مردم و مشارکت جمعی و تشکیل تعاونی‌ها متعدد در شهرستان اهتمام و جدیت بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دغدغه همه مردم‌ و مسوولان کشور بحث اقتصاد، معیشت، تولید و اشتغال است، ابراز کرد:  این موضوع در شعار سال نیز مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

فرماندار گچساران با اشاره به کلنگ‌زنی اولین مجتمع تولیدی نان صنعتی  و ظرفیت تولید سالانه این مجتمع در این شهرستان ابراز کرد:  سالانه بیش از ۳ هزار و ۳۶۰ تن تولید این مجتمع نانوایی خواهد بود.

رحیمی با بیان اینکه تعداد ۶۹ نفر به صورت مستقیم در این مجتمع مشغول به فعالیت خواهند شد، گفت: در این زمینه نیز تعداد ۳۰ نفر به صورت غیر مستقیم در این مجتمع به فعالیت خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این مجتمع در مساحتی به متراژ یک هزار و ۳۰۵ متر مربع احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد:  این مجتمع با اعتباری به مبلغ  ۳۰ میلیارد ریال در گچساران توسط سرمایه گذار گچسارانی آقای ابراهیم محمد‌پور و با مشارکت بانک کشاورزی احداث می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:
مجتمع تولیدی نان صنعتی گچساران ظرفیت تولید سالانه بیش از ۳ هزار تن را دارد
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: مجتمع تولیدنان صنعتی با ظرفیت تولید سالانه ۳ هزار و ۳۶۰ تن را دارد.

 رضا شریفی پیش از ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی احداث مجتمع تولیدی نان صنعتی (حجیم و نیمه حجیم) که با حضور فرماندار و روسای ادارات کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: با احداث این مجتمع موجب اشتغالزایی یک صد نفر از جوانان این شهرستان می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران با بیان اینکه این مجتمع با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی و سرمایه‌گذار گچسارانی در این شهرستان احداث خواهد شد، بیان کرد: توسعه و ایجاد اشتغال تنها زمانی اتفاق خواهد افتاد که مردم مشارکت کنند و دولت نیز با فراهم کردن زمینه های لازم حمایت کند.

وی با اشاره به پتانسیل های گچساران در خصوص نیروی انسانی کارآمد و متعهد اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات سرمایه گذاری و اشتغال در این شهرستان جوانان زیادی از مشکل بیکاری رنج برده و جویای کار هستند.
رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران در ادامه افزود:جوانان در سخت ترین شرایط برای بالندگی این شهرستان و وضعیت معیشت خودشان فعالیت می‌کنند.

شریفی با بیان اینکه عامه مردم و جوانان متقاضی کار، شغل را تنها پشت میز نشینی در ادارات می‌دانند که واقعیت موضوع این نیست ، عنوان کرد: این موضوع  را مسوولان ادارات باید برای متقاضیان و مردم تبیین نمایند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت در شهرستان گچساران از جوانان متقاضی کار خواست تا به جای اینکه وقت خود را صرف تلاش برای استخدام در ادارات دولتی نماینده در جهت کارآفرینی و ایجاد اشتغال تلاش کنند و دستگاه های ذی‌ربط و بانک ها بایستی بسترهای لازم را فراهم نمایند.

شریفی با بیان اینکه این مجتمع تولیدی نان صنعتی  با اعتباری به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال با مساحتی به متراژ  یک هزار و ۳۰۵ متر مربع در این شهرستان احداث خواهد شد، اذعان کرد: این مجتمع موجب اشتغالزایی  تعدادی از جوانان شهرستان گچساران به صورت مستقیم و غیرمستقیم خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت تولید نان سالانه این مجتمع سه هزار و ۳۶۰ تن  خواهد بود.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president