آوای جنوب

بی‌حاشیه‌ترین تودیع و معارفه در کهگیلویه و بویراحمد/ بیانیه دیروز اصلاح‌طلبان در حد ترقه بود/تشویق معنادار خادمی توسط مدیران/خادمی صبور و احمدی زجرکشیده است/رحمانی‌فضلی به خادمی چه گفته بود+ تصاویر

در میان مسوولان چهره دو نماینده استان دیده می‌شد و نماینده دیگر استان یعنی غلام‌رضا تاجگردون همراه با وزیر کشور و استاندار جدید از تهران به یاسوج آمد.
آوای جنوب
در میان مسوولان چهره دو نماینده استان دیده می‌شد و نماینده دیگر استان یعنی غلام‌رضا تاجگردون همراه با وزیر کشور و استاندار جدید از تهران به یاسوج آمد.

امروز روز خاصی در استان کهگیلویه و بویراحمد بود و پس از گذشت چهار سال از عمر دولت و در دور دوم استقرار دولت کنونی، وزارت کشور تصمیم به تغییر استاندار این استان گرفت.

به گزارش فارس، قرار بود هواپیمای وزیر کشور راس ساعت ۱۰ صبح به زمین بنشیند که تاخیر زیادی در این زمینه ایجاد شد و مسوولان و شورای اداری استان بیش از یک ساعت در فرودگاه چشم انتظار حضور و ورود رحمانی فضلی بودند.

در میان مسوولان چهره دو نماینده استان دیده می‌شد و نماینده دیگر استان یعنی غلام‌رضا تاجگردون همراه با وزیر کشور و استاندار جدید از تهران به یاسوج آمد.!

در هنگام حضور مسوولان و دو نماینده استان در فرودگاه که سید موسی خادمی هم در میان آن‌ها بود گپ و گفتی نیم ساعته میان غلام‌محمد زارعی و سید موسی خادمی رد و بدل شد که همراه با نوعی جدیت در صحبت نیز بود.

پس از آن در محل سالن کنعانی دانشگاه علوم پزشکی استان آیین تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید استان کهگیلویه و بویراحمد با آرامش خاصی برگزار شد و هیچ گونه حاشیه‌ای در این مراسم دیده نشد.

تشویق‌های افراد حاضر در سالن هنگامی شدت بیشتری یافت که سید موسی خادمی به عنوان یکی از سخنرانان به جایگاه رفت و در حدود یک تا دو دقیقه حضور وی همراه با کف مرتب افراد حاضر در سالن بود.

از ابتدای صبح برخی افراد با توجه به بیانیه روز گذشته شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان اعتقاد داشتند که نشست تودیع و معارفه استاندار همراه با حاشیه خواهد بود که معلوم شد اصلاح‌طلبان که در دقیقه نود تازه متوجه تغییر استاندار شده بودند! برنامه‌ای هم برای اعتراض به این چینش در حضور وزیر کشور ندارند و معلوم شد که این اعتراض‌ها نه از جنس توپ بلکه از نوع ترقه بوده است.

صحبت‌های بغض‌آلود و همراه با اشک سید موسی خادمی سالن را تحت تاثیر خود قرار داد و او که با چند بیت شعر سخنان خود را به پایان برده بود باز هم به شدت مورد تشویق جمع حاضر در سالن قرار گرفت.

رحمانی فضلی هم برای موسی خادمی سنگ تمام گذاشت و از وی به عنوان استانداری پر حوصله و صبور یاد کرد و البته اوصافی هم برای احمدی داشت از جمله این که استاندار جدید استان فردی دردآشنا و زجر کشیده است.

خادمی به حرف‌های خصوصی خودش و رحمانی فضلی در اولین دیدار با یکدیگر در چهار سال پیش اشاره کرد و گفت آقای رحمانی فضلی ابتدا از من خواست خداترس باشم و دوم این که مردم داری را سرلوحه کارها قرار دهم.

در سالن هر چه گشتیم چهره‌ای از اصلاح‌طلبان استان را ندیدیم که معلوم نبود این عدم حضور به خاطر قهر بوده و یا این که دلیل دیگری برای نیامدن و یا احیانا بایکوت کردن این نشست داشته‌اند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president