آوای جنوب

یکی از روسای ستاد کاندیداها در یاسوج به ستاد رقیب پیوست

در راستای وحدت نیروهای انقلاب، رئیس ستاد میرسلیم در یاسوج به ستاد حجت‌الاسلام رئیسی پیوست.
آوای جنوب
در راستای وحدت نیروهای انقلاب، رئیس ستاد میرسلیم در یاسوج به ستاد حجت‌الاسلام رئیسی پیوست.

غلامعلی حبیبی‌منش رئیس ستاد انتخاباتی مهندس مصطفی میرسلیم در شهرستان بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: در راستای وحدت هر چه بیشتر نیروهای انقلاب در انتخابات به ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی پیوستم.

رئیس سابق ستاد انتخاباتی میرسلیم در یاسوج گفت: مهندس مصطفی میرسلیم از نیروهای ارزشی و انقلابی کشور است اما بنده به دلیل اصلح بودن حجت‌الاسلام رئیسی به این ستاد پیوستم.

حبیبی‌منش تصریح کرد: وضعیت کاندیداهای جریان انقلاب بسیار خوب است و روز به روز شاهد رشد آن هستیم و بالعکس در طرف مقابل شاهد ریزش رأی بوده و این روند شدت بیشتری در روزهای آینده خواهد گرفت.

وی در خصوص این که پیش‌بینی می‌کنید رأی کدام یک از کاندیداها در استان بیشتر خواهد بود افزود: شک نکنید که کاندیداهای جریان انقلابی رأی شگفت‌انگیزی نسبت به طرف مقابل خواهند داشت.

========================================

رزمنده جانباز و فرمانده هشت سال دفاع مقدس:
کاندیداهای جریان انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری یکی خواهند شد
رزمنده و فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: کاندیداهای جریان انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری یکی خواهند شد

اصغر حبیبی ظهر امروز در نشست با کمیته‌های ستاد حامیان دکتر قالیباف در یاسوج با بیان اینکه امروز رسالت ما حفظ نطام و آرمان‌های آن است تدبیر فعلی برای دستیابی به این هدف را تبعیت از تصمیم جمنا دانست و افزود: جبهه جمنا امروز دو کاندیدا دارد لذا هرکس مشتاق به فعالیت برای آقای قالیباف است با جدیت این کار را انجام دهد و هر کس هم برای آقای رئیسی فعالیت می‌کند با قدرت در فعالیت‌های تبیلغاتی حضور یابند.

این ایثارگر دفاع مقدس با اشاره به اینکه دو کاندیدای جبهه نهایتا یکی می‌شوند، خاطرنشان کرد: اگر به این نتیجه برسیم در مرحله اول پیروز می‌شویم، یکی از کاندیداهای جمنا به نفع کسی که احتمال پیروزی دارد کنار می‌رود.

وی افزود: این احتمال هم وجود دارد که هر دو کاندیدا در صحنه بمانند تا انتخابات به مرحله دوم برود و کاندیدای پیروز جبهه با کاندیدای رقیب رقابت کند.

حبیبی با اشاره به اینکه این سیاست جمنا منطقی و قابل قبول است، تصریح کرد: اگر خودخواهی و ناجوانمردی اتفاق نیفتد، اتفاق خیری رخ می‌دهد و روسای ستادها باید مراقب باشند و سمپاشی‌ها در فضای مجازی برای انشقاق دو کاندیدای جبهه را خنثی کنند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president