آوای جنوب

هدایت خواه: تغییرات وزرا نوعی فرار به جلو و فرافکنی محسوب می‌شود/ آقایان از تبعات تغییر وزرای اقتصادی واهمه دارند

.

هدایت خواهنماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر وزرای فرهنگی فرار به جلو و نوعی فرافکنی بود.

آوای جنوب؛

ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تغییراتی که در کابینه دولت صورت گرفت برای همه قابل پیش‌بینی بود.

وی گفت: این نوع از تغییرات نوعی فرار به جلو و فرافکنی محسوب می‌شود چرا که این وزیران در صف اول ناکامی‌های دولت قرار نداشتند.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رئیس‌جمهور و مشاوران و همفکران ایشان اگر به فکر تغییر اوضاع و احوال کشور بودند باید خیلی وقت پیش‌تر این چنین تغییراتی را انجام می‌دادند.

وی گفت: دولت در حال حاضر تنها بر اساس مصلحت‌های انتخاباتی این کار را انجام داد و بیشتر منشأ سیاسی داشت تا این که بخواهد مشکلات کشور را به وسیله تغییرات برطرف کند.

هدایتخواه با اشاره به ضعف‌های بسیار زیاد کابینه فعلی به خصوص در حوزه اقتصادی که با معیشت مردم سر و کار دارد، افزود: رئیس‌جمهور اگر دست به ترکیب وزیران اقتصادی خود می‌زد و آن‌ها را تغییر می‌داد به معنای پذیرفتن شکست در برنامه‌های اقتصادی بود به همین خاطر وزرای ضعیف اقتصادی خود را تغییر نداد.

این فعال سیاسی گفت: آقایان نمی‌‌خواهند بپذیرند که در حوزه اقتصادی ضعیف بوده‌اند و برای همین است که تغییری در وزرای اقتصادی خود انجام نداده‌اند.

وی با بیان اینکه هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه فرهنگی شاهد ناکارآمدی دولت هستیم تصریح کرد: در حال حاضر مشکل اصلی کشور که حتی از مشکلات فرهنگی بیشتر نمود پیدا کرده و در جامعه ملموس و قابل مشاهده است مشکلات اقتصادی بوده که دولت در طول چهار سال گذشته با از دست دادن زمان، فکر و چاره‌ای در این زمینه نکرده و حاضر به تغییر وزرای ضعیف اقتصادی خود نشده است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president