آوای جنوب

واکنش عدل هاشمی به درج خبر تجمل گرایی در زندگی اش در گفتگو با آوای جنوب

نماینده مردم کهگیلویه گفت : اگرهدف خدمت به مردم باشد،انسان عاقل واردحاشیه نمی شود

عدل هاشمیعدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی در پاسخ به سوال آوای جنوب و اینکه در چند روز گذشته تصاویری از نزدیکان ایشان در فضای رسانه ای و مجازی منتشر شده که واکنش هایی نیز به همراه داشته است پاسخ داد.

آوای جنوب/علی مرادکاظم پور

به گزارش آوای جنوب؛ نماینده مردم کهگیلویه درگفتگو با آوای جنوب اظهارداشت:اگر هر انسان عاقلی بخواهداهداف و وظایفی که به درستی برای خدمت کردن به مردم طراحی کرده است تا به اهداف مورد نظرش برسد هرگز وارد حاشیه ها نخواهد شد.
هاشمی پور ادامه داد:اگرهدف خدمت به مردم باشد،انسان عاقل وارد حاشیه نمی شود،بلکه برای کارکردن با تعامل ،وحدت و همکاری فرصت ها را غنیمت می داند و برای خدمت به مردم در این راه باید سعی کند وارد حاشیه ها نشود و من این قول را به مردم حوزه انتخابیه خود خواهم داد که وارد حاشیه ها نشوم.
عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد:امروز خوشحال هستم که شعارها و وعده هایمان به مردم در حال عملی شدن است و مشخص و طبیعی است در چنین فضایی بخواهند حاشیه درست کنند،اما من به عنوان نماینده مردم کهگیلویه بزرگ فقط به دنبال استفاده از فرصت ها برای خدمت به مردم هستم.
عدل هاشمی تاکیدکرد:قبلا هم گفته ام و بازهم تکرار می کنم عدل هاشمی بعنوان فرزند و خادم مردم کهگیلویه بزرگ به هیچ وجه واردحاشیه نمی شود ، بلکه امشب برای اقدامات نتیجه بخش پتروشیمی دو رکعت نماز شکر به جا خواهم آورد.
هاشمی پورتصریح کرد: تنها چیزی که فقط به آن فکر می کنم کار،کار و کار است و امروز مطمئن هستم که این دعای خیر مردم منطقه است که باعث شده در این مدت کوتاه کارها و برنامه هایمان در حال عملی شدن باشد.انتهای پیام/۲۵۱۰۱

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. ناشناس گفت:

    درود،انشأالله موفق باشی،

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president