آوای جنوب

جلسه ستاد بزرگداشت هفته زن و روز مادر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

خاضعرئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با اشاره به ابعاد شخصیت بی نظیر حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایۀ تأمل و ژرف اندیشی می توان به جوانب گسترده آن حضرت پی برد.

آوای جنوب؛

حجj الاسلام سید جواد خاضع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با اشاره به ابعاد شخصیت بی نظیر حضرت فاطمه زهرا(س)گفت: ابعاد شخصیت والای حضرت زهرا (س) بسیار گسترده و وسیع است که تنها در سایۀ تأمل و ژرف اندیشی می توان به جوانب گسترده آن حضرت پی برد.

وی گفت: مطالعه و تحقیق پیرامون محورهای معنوی و الهی، علم و دانش و مبارزات سیاسی و اجتماعی آن حضرت و… ما را در رسیدن به مقصود یاری می دهد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود:حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام ابعاد زندگی الگو و نمونه است و شخصیتی است که در کمتر از ۲۰ بهار عمر خود در دنیا، خود را به چنان مقام و عظمت رسانید که مایه‌ی مباهات خداوند در برابر فرشتگان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه رسول خدا(ص) با بیان زیبای «و هی سیده نساء العالمین» او را الگو و نمونه‌ی زنان عالم تا قیامت معرفی نموده است گفت:حضرت زهرا(س)آن قدر در محراب عبادت استقامت خالصانه ورزید تا ملقب به عابدترین فرد گردید و در این مسیر تا آنجا پیش رفت که نور عبادت او از محراب عبادت به آسمان آشکار و از این باب معروف به «زهرا» گردید.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته زن در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در راستای بزرگداشت شخصیت استثنایی حضرت زهرا(س)گفت:برگزاری همایش بزرگ«مادر مهربانی ها»،جشنهای میلاد حضرت فاطمه(س) توسط هیئتهای مذهبی،همایش پیاده روی،مسابقات مختلف فرهنگی، هنری ورزشی،غبار روبی گلزارهای مطهر شهیدان،برگزاری گفتمان های دینی،دیدار جمعی از مادران با حضرت آیت الله ملک حسینی نماینده محترم ولی فقیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری،برگزاری نشست های بصیرتی،برپایی کارگاه های فاطمه شناسی در سطح مدارس استان ، انجام تبلیغات میدانی و محیطی و شهری و تقدیر از مادران نمونه بخشی از برنامه های ستاد بزرگداشت هفته زن در استان کهگیلویه و بوئیراحمد است.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president