آوای جنوب

چرایی ورود ساسان تاجگردون و حمایت برادر از برادر

چرایی ورود ساسان تاجگردون و حمایت برادر از برادر…

آوای جنوب
گمانه زنی ها به واقعیت پیوست و در حالی که بسیاری بر این باور بودند که تاجگردون با توجه به شرایط موجود به انتخابات ورود نخواهد کرد اما او در آخرین لحظه ورود ساسان تاجگردون را بهترین راه برای ادامه حیات دانست.
ساسان تاجگردون در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص استعفای خود گفت: استعفای بنده حاکی از ورود به عرصه انتخابات است و در این خصوص نیز جدی هستم.
ساسان تاجگردون در حالی استعفا داد که قبل از او عبدالرحیم رحیمی فرماندار سابق گچساران نیز اعلام حضور قطعی در انتخابات را کرده بود و غلامرضا تاجگردون نیز تصاویر زیادی در صفحه شخصی خود قرار داده بود که اینها توانایی کاندیداتوری را دارند و برخی از آنها را توانمندتر از نمایندگان فعلی دانسته اما چه می شود که ساسان تاجگردون به انتخابات ورود می کند و این سوالی است که برخی از لیدرهای او مطرح می کنند.
نماینده سابق گچساران و باشت به خوبی می داند لیدرهای قشقایی و بویراحمد در نبود حضور او هر کدام تصمیم جدیدی اتخاذ خواهند کرد و رای این دو پایگاه را که او سالها زحمت کشیده است را از دست خواهد داد به گونه ای که حتی قشقایی ها انتظار داشتند در صورت نبود غلامرضا تاجگردون او دست یک قشقایی را بالا ببرد و از سوی دیگر رحیمی نیز چنین انتظاری داشت و این کار را برای نماینده سابق گچساران و باشت سخت کرده بود.
نماینده سابق گچساران که به خوبی به این واقعیت رسیده بود تصمیم بر ورود ساسان به صحنه انتخابات را می گیرد و ساسان تاجگردون استعفا می دهد تا با کمک برادر رای قشقایی ها و بویراحمد را دوباره با خود همراه کند اما عبدالرحیم رحیمی در مصاحبه خود نیز عنوان کرده است تابع خرد جمعی است؛ اما غلامرضا تاجگردون به خوبی روحیه رحیمی را می شناسد که او به راحتی حرف شنوی ندارد و این در جلسه مدیران کل در فرمانداری گچساران بر می گردد چنانکه وقتی تاجگردون به رحیمی گفت از مدیرعامل برق استان عذرخواهی کن رحیمی در جمع درخواست او را قبول نکرد و نوع مدیریت رحیمی در فرمانداری به گونه ای پیش می رفت که به ناچار او را از گچساران دور کردند همان کاری که با سید ظهیرالدین پورالحسینی در آموزش و پرورش صورت گرفت.
با این وجود همگان به خوبی می دانیم تاجگردون در انتخابات در سال ۹۴ صاحب ۷۲ درصد آرا شد و این در حالیست که در انتخابات گذشته اینگونه نبود و این نشان از ریزش رای او و محبوبیتش نسبت به گذشته است.
سکوت قشقایی ها و زینل زاده تا حضور علیمراد جعفری و سید قدرت حسینی و ریحان محمدپور ده بزرگ و جلسات سید ظهیرالدین پورالحسینی و روزهای باقی مانده تا انتخابات ۱۴۰۰

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president