آوای جنوب

کنایه سنگین دادستان گچساران به مدیران کل/ این آتش سوزی موجب شد که مدیران کل را بعد از یک سال زیارت کنیم

آوای جنوب،

به گزارش آوای جنوب از گچساران،غروب امشب نشست ستاد اضطراری  مدیریت ستاد بحران گچساران با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیران کل، فرماندار،  و دیگر روسای ادارات شهرستان گچساران در سالن کنفرانس فرمانداری برگزار شد.

 

در این نشست حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان  با بیان اینکه ما تا کنون کاری را انجام نداده‌ایم و تقدیر و تشکر لازم نیست، اظهار کرد:آن چیزی که لازم است قطعا خواهم گفت و تا کنون آتش روشن است.

وی ادامه داد: این آتش سوزی علاوه بر خسارت جبران ناپذیری که دارد اما امروز موجب شده که بعد از یک سال مدیران استان را در شهرستان زیارت کنیم .

دادستان گچساران با انتقاد از عدم حضور مدیران کل در یک سال اخیر در شهرستان گچساران گفت: تا به حال این مدیران کجا بودند که اکنون آمدند.

ادیبان در ادامه عنوان کرد: شهردار باشت از رسانه ها انتقاد کرد که به ایشان می گویم اگر رسانه ها نبودند اکنون این افراد هم  اینجا جمع نمی شدند.

ادستان گچساران اذعان کرد: متاسفانه  در این آتش سوزی‌ها  مشاهده می‌شود  که یک مدیر سوار بر خودروهای شاسی بلندو با چند نفر  برای گرفتن عکس  در ارتفاعات حضور می‌یابند می آیند  و کاری  از آنها بر نمی‌اید و تنها باید بطری‌های آب معدنی که برای نیروها به ارتفاعات اؤرده شده در بین آنها توزیع شودو آب خوردن گیر افرادی که در دل آتش هستند، نمی ‌آید.

دادستان گچساران با بیان اینکه  اساسی ترین مشکل نبود آموزش  و نیروهای آموزش دیده است، گفت: سال گذشته این بلاها سرمان آمد و  قرار بود برای مقابله با بحران تعدادی نیرو آموزش  ببینند  اما آموزش داده نشد.

ادیبان ادامه می‌شود: پیشنهاد من این است که برای مقابله با بحران‌ها  به خصوص  آتش سوزی یک فرماندهی واحد تشکیل شود  و فرماندار شهرستان به عنوان فرمانده میدان این بحران را فرماندهی کند.

 

وی از نبود امکانات و تجهیزات برای مهار آتش گلایه کرد و افزود:  افرادی که چهار ساعت پیاده روی کرده‌اند دیگر توانایی خاموش کردن آتش را ندارد.

دادستان گچساران ابراز کرد: یکی از دغدغه ما در شهرستان در گذشته پایین آوردن روسا از کوه است اما اکنون این مدیران  در این شرایط بحرانی حضور ندارند.

ادیبان خاطرنشان کرد:لای اگر مانند روزهای گذشته از فرماندهی واحد اطاعت نکنیم این آتش در جاده باشت و چرام خاموش خواهد شد.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president