آوای جنوب

رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک گچساران معارفه شد/یاری زاده و انتظاراتی که از او می رود+تصاویر

آوای جنوب

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران ظهر روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه در سالن اجتماعات دادگستری شهر گچساران برگزار شد.

آیین تکریم و معارفه رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران ظهر روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه در سالن اجتماعات دادگستری شهر گچساران برگزار شد.

به گزارش آوای جنوب، با حکم علی هادی معاون راهبردی و توسعه مدیریت و منابع سازمان ثب اسناد و املاک کشور،رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران منصوب شد.
براساس این گزارش آقای علیدوست یاری زاده بعنوان رئیس جدید اداره ثبت اسناد شهرستان گچساران منصوب شد.

یاری زاده رئیس جدید اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران جایگزین حسین قائد گیوی شد که در ماه گذشته به عنوان معاون اداره کل ثبت اسناد و املاک استان منصوب شده بود.
یاری زاده پیش از این در مسولیت ریاست اداره شهرستان کهگیلویه مَشغول به خدمت بود.
در این مراسم از خدمات حسین قائد گیوی تقدیر و علیدوست یاری زاده به عنوان رئیس جدید اداره کل ثبت اسناد و املاک شهرستان گچساران معارفه شد.

به گزارش آوای جنوب یکی از سیاست‌های سازمان ثبت اسناد و املاک انتصاب مدیران جهادی، انقلابی و متخصص است.از اولویت‌های سازمان ثبت اسناد کشور می‌توان به تقویت عدالت و امنیت اجتماعی و اقتصادی، حفظ حقوق مردم و پیشگیری و جلوگیری از اختلافات و دعاوی تکریم و توجه به مطالبات مردم اشاره کرد.

مدتی پیش مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان ثبت اسناد و املاک از مبارزه بدون هرگونه اغماض با فساد در این سازمان خبر داد و افزود: ۹۷ نفر از کارکنان متخلف شامل دلال، کارچاق‌کن، وکلا و سردفتران فاقد صلاحیت را دستگیر شدند.

بی تردید همگان به خوبی می دانیم دروازه ورودی زمین خواری ها کجاست و ….

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president