آوای جنوب

حال و روز استان کهگیلویه و بویراحمد از زبان استاندار/احمدزاده: چرا به من گزارش ندادید/آوای جنوب: دوسال است به شما می گوییم

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از مشکلات به وجود آمده در بارش برف شب گذشته از همه مردم عذرخواهی کرد.

.

به گزارش آوای جنوب ،سید علی احمدزاده در نشست اضطراری ستاد بحران با انتقاد از اعضای ستاد بحران گفت: ستاد بحران در سامانه بارشی اخیر عملکرد قابل قبول نداشت از دیشب تا حالا ۳۰ سانتی متر برف آمده اما نتوانستیم آن را مدیریت کنیم و به این روز افتادیم که مردم با مشکلاتی مواجه شدند و به شدت از ما انتقاد دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از سیل مانسون تابستان به خوبی عبور کردیم عنوان کرد: با اولین بارش برف با مشکلات عدیده‌ای روبرو شدیم برخی مناطق استان در خاموشی به سر می‌برند و جاده‌های روستایی مسدود شدند اما هیچ کسی در این خصوص گزارشی به من ارائه نکرد و من از ستاد بحران گلایه دارم.
وی با بیان اینکه انتظار بیشتری از ستاد بحران داشتم به قطعی برق اشاره و عنوان کرد: قسمت‌های زیادی از شهر برق ندارند این قابل قبول نیست.
وی خطاب به مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق گفت: آقای معتمدی اگر اکیپ‌های شرکت برق جوابگو نبود باید بعد از اذان صبح از ستاد بحران درخواست می‌کردی تا از یکی از استان‌های همجوار به کمک شما بیایند دلیل ندارد بگویید اکیپ کم است و دو سه روز طول می‌کشد تا برق وصل شود این که نشد حرف.
احمدزاده با بیان اینکه الان به مردم چه بگویم گفت: نمی‌دانم چه به روز عشایر آمده گزارش از عشایر هنوز به دستم نرسیده است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تا ظهر چهارشنبه همه استان باید در وضعیت عادی قرار گیرند و آب آشامیدنی، راه، برق، تلفن و اینترنت همه در شرایط عادی باشد و هیچ مسئولی هم نمی‌تواند بگوید امکانات من نرسید، هرچه امکانات دولت، سپاه و شرکت نفت و گاز دارد بسیج شوند .
وی با بیان اینکه در مناطق گرمسیری مشکلی نداریم خطاب به مدیران گفت: اگر با کمبودی مواجه بودید چرا از مناطق گرمسیری درخواست کمک نکردید مردم به من پیامک دادند که آب و برق ندارند و در شرایط سختی هستند.
احمدزاده با بیان اینکه چرا جاده‌های روستایی از دیشب تا کنون مسدود هستند خطاب به مدیرکل راهداری گفت مگر به شما نگفتم یک دستگاه ماشین‌آلات برای منطقه زیلایی سیلاب و کلوار و مور زرد در منطقه مستقر کنید اگر این کار را کرده بودید چرا باید از دیشب تا حالا این مناطق و مناطق سادات محمودی و لوداب به دلیل مسدود بودن جاده‌ها آب و برق نداشته باشند؟
احمدزاده با بیان اینکه در برابر مردم سر به زیر و شرمنده هستم و باید از آنها عذرخواهی کنم گفت: برای پیگیری کارهای استان در تهران بودم چرا هیچ کدام از شما مدیران به من نگفتید استان دارد از دست می‌رود تا برگردم،وقتی مطلع شدم بلافاصله خودم را به استان رساندم و از جاده‌ها و وضعیت برق بازدید کردم و فورا دستور تشکیل جلسه را دادم.
وی با بیان اینکه مردم در مرکز استان برق ندارند و با مشکلات عدیده مواجه هستند، گفت: چرا ستاد بحران استان کاری نکرد شما مقصر هستید من هم مقصرم چرا اینقدر با تاخیر به من اطلاع دادید چرا نگفتید آقای احمدزاده زورمان نمی‌رسد خودت را برسان مردم حق دارند ناراحت شوند.
وی با انتقاد از آب و فاضلاب عنوان کرد: چگونه ممکن است آب و فاضلاب نتواند برای ۲۴ ساعت آب شهر را تامین کند چگونه مخزنی برای شهر یاسوج پیش‌بینی نشد این وضع قابل قبول نیست.
وی بیان کرد: قبلا می‌گفتم استان محرومی هستیم اما الان مشخص شد فوق محرومیم چرا در سایر شهرها مخازن تصفیه آب است اما در این استان نیست و نتوانستیم طی این سال‌ها کاری انجام دهیم.
وی با بیان اینکه در یک کار کوچک رفوزه شدیم چه برسد به کارهای بزرگ خاطرنشان کرد: در مقابل رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و مردم سر به زیر و شرمنده هستم.
احمدزاده خاطرنشان کرد: از دیشب تاکنون نتوانستیم کارنامه قابل قبولی داشته باشیم سعی کنید کاری برای استان انجام دهید

پ ن: جناب آقای احمدزاده خلاصه و مفید می گویم از بدو ورودتان به شما در خصوص انتخاب مدیرانتان گفتیم اما شما ...

 

 

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president