آوای جنوب

با مروری بر تاکیدات رهبر انقلاب بر جوانگرایی/آقای استاندار نقش جوانان در دولت انقلابی کجاست

آوای جنوب
با مروری بر تاکیدات رهبر انقلاب بر جوانگرایی/آقای استاندار نقش جوانان در دولت انقلابی کجاست

علی رغم تاکیدات رهبر معظم انقلاب به ضرورت استفاده از جوانان در عرصه های مختلف اداره کشور ، متاسفانه کشور از بی توجهی به ظرفیت جوانان رنج می برد.

یکی از شعارهای اصلی نامزدهای ریاست جمهوری در چند دوره اخیر، جوان گرایی و استفاده از ظرفیت جوانان در اداره کشور بوده است، شعارهایی که بعد از روی کار آمدن دولت ها، عمدتا مغفول مانده اند.

این وعده ها در سطوح پایین تر مدیریتی نیز کاملا ملموس و قابل پیگیری است چنانکه با نگاهی به وضعیت امروز استان و عدم اعتماد به جوانان انقلابی شاهد آن هستیم .
مقام معظم رهبری می فرماید:
روحیّه‌ی امروز جوانهای ما همان روحیّه‌ی جوانهای آن‌وقت است؛ با این تفاوت که آنها آن‌وقت در وسط کوره‌ی انقلاب بودند، امروز آن [شرایط] نیست، درعین‌حال آن روحیّه هست. تفاوت دیگر اینکه بصیرت و آگاهی و تجربه‌ای که جوانهای ما امروز دارند، آن روز وجود نداشت؛ یعنی ما پیش رفته‌ایم. امام سرنوشت انقلاب را سپرد به شما جوانها؛ و هر مجموعه‌ی جوانی، هر نسلی، وقتی از جوانی پا میگذارد به میانسالی، در واقع این امانت را تحویل میدهد به نسل جوان بعد از خودش و این سلسله تمام‌نشدنی است.
امروز جوانان انقلابی در دولت انقلابی از بالاترین مقام اجرایی استان سوالشان این است جناب آقای استاندار برنامه شما برای استفاده از جوانان در مدیریت استان چگونه بوده است .
انتصابات استان بر چه اساس و معیار و شاخصی صورت میگیرد ؟؟
اینکه در رسانه ها و فضای مجازی گفته می شود فلان مدیر با سفارش آقای …منصوب شده است را باور کنیم یا …
امروز خروجی عملکرد شما در این مدت چیست ؟؟
آیا اینکه از روزی که آمدید تمام برنامه و جلسات شورای اداری استان که متعلق به تمام استان است به زیباسازی ورودی و خروجی یاسوج اختصاص یافت آیا تغییری امروز مشاهده می کنید !!!
آقای استاندار خروجی سفرهایتان چیست ؟؟؟
چرا مدیر شما تحمل کوچکترین انتقاد هم ندارد !!!
جناب آقای استاندار مدتهاست در انتصاب یک سخنگو و روابط عمومی در استان مانده اید…چرا؟؟؟؟
برای مردم ساده و شفاف بگویید جوانان و جریان انقلابی در این استان در کجای معادلات شما قرار گرفته اند.
پیشنهاد میکنیم گوشی همراهتان را بردارید و خودتان از مردم در مورد عملکرد استاندار از مردم سوال کنید تا مستقیم با شما سخن بگویند ..

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president