آوای جنوب

از تلاش امدادگران هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد تا انتقال ۲مصدوم بر جا گذاشته از آتشسوزی‌های ارتفاعات گچساران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: آتسوزی ارتفاعات گچساران تا کنون ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

 آوای جنوب،

 به گزارش آوای جنوب، سید امان الله جهانبین مدیرعامل این جمعیت از حضور امدادگران هلال احمر در عملیات اطفاء حریق در کوه‌های نارک شهرستان گچساران خبر داد.

 

جهانبین گفت: آتش‌سوزی در بخش گسترده‌ای از کوه‌های نارک شهرستان گچساران از روز جمعه هفته گذشته آغاز و به سرعت در کوههای این منطقه گسترده شد که جمعیت هلال احمر در اولین ساعت بعد از اطلاع از وقوع آتش سوزی با تمام توان در عملیات اطفای حریق حاضر شد و این مشارکت هم اکنون نیز ادامه دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هم اکنون همه نیرو های امدادی حاضر در صحنه عملیات اطفای حریق از جمله امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر و نیروهای خودجوش مردمی و انجمن های دوستدار محیط زیست و امدادگران آتش نشانی، بسیج و منابع طبیعی در تلاشند تا از گسترش آتش جلوگیری کنند.

جهان بین افزود: چهار تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران و یک تیم امداد و نجات بین شهری این جمعیت با به کارگیری چهار دستگاه خودرو امدادی پیکاپ و آمبولانس در صحنه عملیات حضور دارند و اقلامی ازجمله ۲۰۰ بطری آب معدنی، ۴۰۰  قوطی کنسروجات، ۳۰ بسته شکر و همچنین ۶ دستگاه چادر جهت شب مانی نیروهای امدادی ارگانهای حاضر در اطفای حریق برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد:  این آتش‌سوزی تاکنون دو مصدوم بر جا گذاشته که به سرعت توسط تیم های امداد و نجات کوهستان به مراکز درمانی منتقل شدند.

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president