آوای جنوب

احمدزاده به حواشی پاسخ داد: هر کسی بخواهد صادقانه خدمت کند ما هم با آن برادریم / نمی‌گویم مدیری بماند که حتما به آقای رئیسی رأی داده باشد / مدیران سیاسی کار تغییر می‌کنند

آوای جنوب

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر خود به روستای محروم سیلاب کلوار، در جمع مردم و مدیران کل، به حواشی تغییر مدیران پرداخته و از مدیران خواست فعالیت جهادی داشته باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در سفر یک روزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد، به همراه اصحاب رسانه و مسئولان به منطقه محروم «سیلاب و کلوار» شهرستان مارگون صورت گرفت.

احمدزاده گفت: از مدیران خواهشمندم برای خدمت به مردم هر چه در توان دارید بگذارید. شاید در توان ما نباشد که همه مشکلات را حل کنیم، ولی تا جایی که در توانمان باشد می‌توانیم در زندگی مردم تغییر ایجاد کنیم.
استاندار گفت: در این استان شاهد تغییراتی در سطح مدیران و معاونان هستیم. ولی این مدیرانی که حضور دارند مدیران مذهبی، هستند، بومی منطقه هستند، زحمت کشیده‌اند، شایسته هستند. اینکه از بین مدیران یکی کوتاهی کند، معنی‌اش این نیست که من بخواهم همه مدیران استان را تغییر دهم. برخی از مدیران نیروهای خوب، جهادی هستند، نیروهایی که شایسته و دست پاک هستند و می‌خواهند پای مردم بمانند و کار کنند. چرا چنین مدیرانی را تغییر دهیم؟ خیلی اصرار به این کار نداریم. ما مدیران جهادی و پاکدست را تغییر نمی‌دهیم.
احمدزاده اظهار کرد: برخی از مدیران سیاسی کار هستند، به جای کار کردن، دنبال کار سیاسی است، باید این مدیران تغییر کنند.
وی در خصوص تغییر استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه سفارش می‌کردند که آقای کلانتری با احترام از این استان بروند. ایشان زحمت کشیده‌اند و توان خود را گذاشته‌اند و بیشتر از این مشکلات حل نشد، بعد از بنده هم خیلی‌های دیگر خواهند آمد. زندگی‌ها می‌ماند و ما خواهیم رفت، جوانان خواهند آمد. زندگی به ما ختم نمی‌شود، و مشکلات هم با ما تمام نمی‌شود، همه مشکلات را نمی‌توانیم حل کنیم، بعد از ما خیلی افراد خواهند آمد و مشکلات دیگر را حل خواهند کرد.
وی گفت: تعدادی از مدیران تغییر می‌کنند و تعدادی می‌مانند، ولی مهم این است که برای مردم صادقانه و پاک خدمت کنیم. من نیروهای جهادی می‌خواهم، امروز روز تعطیل است و این مدیران حضور پیدا کرده‌اند، پای کار هستند، من قدردان این نیروها هستم.
احمدزاده افزود: آقای رئیسی در زمانی که در جلسه، استانداران را انتخاب می‌کردند، گفتند مدیرانی که شایسته و جهادی هستند و به دنبال خدمت هستند تغییر ندهید. در خصوص مدیران نیز به همین شکل رفتار می‌کنیم.
وی گفت: من به عنوان استاندار، می‌خواهم برای حکومت خدمت شود، هر کسی بخواهد صادقانه خدمت کند ما هم با آنها برادریم. همه ما زیر چتر ولایت هستیم. مهم این است که مدیر معتقد به نظام و ولایت باشد، دولت را همراهی کند. من نمی‌گویم مدیری بماند که حتماً به آقای رئیسی رأی داده باشد، خود آقای رئیسی هم چنین چیزی نمی‌خواهد. ولی دولت را باید بپذیرد. نمی‌شود مدیر مخالف دولت باشد در عین حال بتواند کار کند. اینطور پیش نمی‌رود.
ما به دنبال نیروهای جهادی، مردمی، معتقد به ولایت و نظام هستیم. اگر کسی تغییر می‌کند حتماً باید کسی که شایسته‌تر است جایگزین او شود، اینطور نباشد که فردی ضعیف‌تر جایگزین شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
  1. احمدی گفت:

    با سلام خدمت استاندار محترم فرمایشتون بجا اما این غیر قابل قبول است که مدیران از نیروهای افراطی اصلاح طلب در این دوره استفاده کنند. که در همین هفته جاری ما شهد انتصاب یک معاون مدیرکل بودیم

else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president