کد خبر : 53131
تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 آبان 1403 - 10:30

حمید بورد: مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت با همکاری نمایندگان مجلس برطرف شد

حمید بورد: مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت با همکاری نمایندگان مجلس برطرف شد

آوای جنوب مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت با همکاری نمایندگان مجلس برطرف شد. به گزارش آوای جنوب در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شد، بیان کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس

آوای جنوب

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران اعلام کرد که مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت با همکاری نمایندگان مجلس برطرف شد.

به گزارش آوای جنوب در نشست اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مدیران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی که در منطقه ویژه اقتصادی پارس برگزار شد، بیان کرد: اعضای کمیسیون انرژی مجلس وارد منطقه‌ای شده‌اند که اکنون ۷۰ درصد گاز کشور را تأمین می‌کند و ۵۰ درصد پتروشیمی‌ها در آن قرار دارد.

وی با بیان اینکه تیم وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران آماده ورود به زمستان است، افزود: مجموعه وزارت نفت با آمادگی کامل خود را برای زمستان و تأمین انرژی این فصل آماده کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران تصریح کرد: امروز و در این مکان حامل این پیام هستم که با همکاری نمایندگان مجلس مسئله سقف حقوق کارکنان صنعت نفت برطرف شد.

بورد خطاب به نمایندگان مجلس اظهار کرد: باید به صنعت نفت کمک شود. این صنعت لوکوموتیو پیشران کشور است. هرچند کمک‌های مجلس به صنعت نفت در این دو ماه کم‌نظیر بوده است.

وی به شدت مصرف انرژی در کشور اشاره کرد و گفت: شدت مصرف انرژی در کشور بسیار بالاست، این رویه باید تغییر کند. از مردم، صاحبان صنایع و نیروگاه‌ها می‌خواهیم به‌نحوی برای کاهش مصرف انرژی تلاش کنند. اگر دمای محیط در زمستان ۲۰ درجه باشد با کاهش قابل توجه مصرف انرژی روبه‌رو خواهیم شد.

تورج دهقانی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس نیز در این نشست با بیان اینکه ما در این منطقه با دارایی بزرگ و یکپارچه‌اب داریم، گفت: نزدیک به ۸ درصد ذخایر گازی دنیا در این منطقه قرار دارد، همچنین ۵۰ درصد خوراک پتروشیمی‌ها از این منطقه تأمین می‌شود.

وی به اهمیت ژئوپلیتیک منطقه اقتصادی انرژی پارس اشاره کرد و افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی در شرکت نفت و گاز پارس انجام شده است تا دغدغه‌های زمستان و ناترازی انرژی را کاهش دهیم.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس اعلام کرد: باید در بحث فشارافزایی فازهای پارس جنوبی کارهایی انجام دهیم تا با افت فشار روبه‌رو نشویم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.