کد خبر : 23431
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1395 - 14:12

هیچ مدیری حق قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را در کهگیلویه و بویراحمد ندارد

هیچ مدیری حق قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را در کهگیلویه و بویراحمد ندارد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد به دلیل بدهی و معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی نسبت به قطع آب، برق ،گاز و تلفن و ضبط اموال اقدام کند. آوای جنوب, مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی

محناییمعاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ مدیری در استان حق ندارد به دلیل بدهی و معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی نسبت به قطع آب، برق ،گاز و تلفن و ضبط اموال اقدام کند.

آوای جنوب,

مجید محنایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: با وجود تمام تنگناها و مشکلات مالی دولت عزم جدی دارد تا از تولید دفاع کرده و از خدشه وارد شدن به روند سرمایه‌گذاری، اشتغال و تولید جلوگیری کند.

وی بیان کرد: در شرایط موجود مدیران باید با درک شرایط اقتصادی فعلی با همه توان به رفع موانع کمک کنند نه اینکه موجب نارضایتی شوند.

محنایی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های دولتی در صورت بروز مشکل با هر واحدی باید به سرعت با تشکیل جلسه فوق‌العاده در معاونت اقتصادی استانداری با کمترین تنش مشکلات و موانع را بر طرف کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تشکیل کار‌گروه ستاد تسهیل در مرکز استان تأکید کرد: هیچ مدیری در استان حق ندارد به دلیل بدهی و معوقات بانکی واحدهای فعال تولیدی نسبت به قطع آب، برق ،گاز و تلفن و ضبط اموال اقدام کند.

محنایی در پایان تصریح کرد: هر تصمیمی بدون نظر و تصویب کارگروه رفع موانع تولید غیر قابل اجرا است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۲۴

بخدا دروغ میگویید همین هفته بود برق کارگاهی که من دران کار میکردم قطع کردند هنوز هم وصل نشده همه کارگران هم رفتند خآنه هاشون

ابراهیم یکشنبه , ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۸:۳۲

یک ماه پیش شرکت تک بافت دنا شهرک صنعتی فاز یک فرعی یک (جنب آب میوه گیری بامس) که در زمینه تولید فوم پلی استایرن فعالیت داشت را بانک صادرات با همدستی اداره ثبت دارایی وتامین اجتمایی به یغما بردند من نمی دانم چرا آمار غلط به مردم میدهید حداقل از خدا بترسید مرد باشی و دروغ نگویید