کد خبر : 22405
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1395 - 17:03

فرماندار گچساران در دفتر کارش چای و بیسکویت می خورد

فرماندار گچساران در دفتر کارش چای و بیسکویت می خورد

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران که اینروها موهای سپیدش روز به روز بیشتر می شود با انتقاد از مسوولان گذشته این شهرستان در حوزه تقسیمات کشوری وتجزیه شدن این شهرستان اظهارداشت: عده ای فکر می کنند فرماندار گچساران در دفتر کارش بیکار نشسته است و فقط برای او چای و بیسکویت می آورند تا او نوش

رحیمی فرماندارعبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران که اینروها موهای سپیدش روز به روز بیشتر می شود با انتقاد از مسوولان گذشته این شهرستان در حوزه تقسیمات کشوری وتجزیه شدن این شهرستان اظهارداشت: عده ای فکر می کنند فرماندار گچساران در دفتر کارش بیکار نشسته است و فقط برای او چای و بیسکویت می آورند تا او نوش جان کند.

آوای جنوب؛

فرماندار گچساران در نشست فوق العاده شورای اداری گچساران که با حضور «غلامرضا تاج گردون» نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد گفت : متاسفانه بدلیل سهل انگاری برخی مسولان در گذشته برخی مرزهای اراضی گچساران در خطر از دست رفتن است.

رحیمی خطاب به انتقادهایی که عده ای می گویند فرماندار چه کاری در دفترش انجام می دهد اظهار داشت : سعی کرده ام در مدیریتم بدنبال حاشیه سازی نباشم و در فضایی آرام کارها را انجام دهم هر چند شاید این ایراد هم به من وارد باشد که کارهایی را که انجام داده ام رسانه ای نشده است.

بالاترین مقام اجرایی دولت تدبیر و امید در گچساران با انتقاد از سهل انگاری برخی مسولان در دهه‌های ۶۰ و ۷۰، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی امضاهای این مسوولان در گذشته سبب بروز مشکلات متعددی برای مسوولان کنونی شهرستان گچساران شده است.

فرماندار گچساران ادامه داد : بدلیل‌‌ همان سهل انگاری‌ها، امروز برخی خطوط مرزی گچساران در خطر از دست رفتن بوده، بطوریکه برای مثال خط مرزی گچساران و بهبهان به دژسلیمان رسیده است.

رحیمی افزود: امروز اگر شهرستان بهبهان پیگیر شود منطقه دژ سلیمان متعلق به آن‌ها می‌شود یا اگر استان بوشهر ادعا کند تا منطقه قلعه گلاب (نزدیک پل زهره) ادعای مالکیت کند و از سویی روستای «پادوک خیرآباد» در این مرزبندی‌ها، مراتعش آن سو افتاده و دعواهای زمین بین افراد زیاد شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه بعنوان مثال برای حل این موضوع دو ساعت با بازرسان وزارت کشور از طریق هوایی و بالگرد پرواز داشته ایم تا نقاط را بررسی شود گفت : تلاش می‌کنیم تا مرزهای شهری خود را حفظ کنیم ونشست‌هایی با مسولان وزارت کشور و استانهای اطراف داشته‌ایم و به آنها توضیح داده‌ایم که این اشتباه در اثر غفلت و امضای برخی مسئولان و بی‌دقتی آن‌ها در گذشته رخ داده است.

رییس شورای اداری گچساران از مکاتبات فرمانداری شهرستان گچساران به وزارت کشور جهت جلوگیری از تجریه این شهرستان خبرداد.

رحیمی گفت: در این رابطه مستندات و مدارک لازم را به وزارت کشور ارسال کرده تا وزارت کشور حکمیت کرده و همچنین از آقای تاجگردون نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داریم دراین زمینه تلاش کند تا حق شهرستان تضییع نشود.

فرماندار شهرستان گچساران در بخش دیگری از سخنان خود به اشتباهات و سهل انگاری‌های مدیران سابق این شهرستان در حوزه اراضی ملی اشاره کرد.

رحیمی گفت متاسفانه برخی زمین‌ها به افرادی که صلاحیت نداشته‌اند واگذار شده که این موضوع نیز نشان از بی‌توجهی مدیران سابق به آینده شهرستان گچساران بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

روزبه سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۵:۱۹

درود بر فرماندار محبوب گچساران

علی سه شنبه , ۸ تیر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱

درود بر فرماندار ولایتمدار و مردمی گچساران