کد خبر : 21201
تاریخ انتشار : جمعه 7 خرداد 1395 - 16:20

کشف ۸ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در “گچساران”

کشف ۸ فقره سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در “گچساران”

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۸ فقره پرونده سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد. آوای جنوب؛ به گزارش آوای جنوب ، سرهنگ “علی کرم بازیان” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت از جمله ؛ محتویات داخل خودرو ، سرقت

بازیانفرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف ۸ فقره پرونده سرقت با دستگیری دو سارق حرفه ای در گچساران و کشف اموال مسروقه خبر داد.

آوای جنوب؛

به گزارش آوای جنوب ، سرهنگ “علی کرم بازیان” در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت از جمله ؛ محتویات داخل خودرو ، سرقت گوشی و کش رو زنی و … ، شناسایی و دستگیری این باند در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ گچساران قرار گرفت.
سرهنگ بازیان گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ علی آباد گچساران با شگردهای پلیسی و انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی توانستند اعضای باند سارقان را شناسایی با هماهنگی قضایی در یکی از محلات شهر گچساران دستگیر نمایند.
فرمانده انتظامی شهرستان در ادامه افزود: دو متهم این پرونده که اقدام به سرقت منزل و محتویات خودرو می نمودند نسبت به ۸ فقره سرقت محتویات داخل خودرو ، سرقت گوشی و کش رو زنی و … اعتراف کردند.
سرهنگ بازیان با اشاره به انتقال متهمان به مراجع قضایی جهت سیر مراحل قانونی خاطرنشان کرد تصریح کرد: از مخفیگاه متهمان تعدادی از اموال مسروقه کشف و ضبط گردید.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران در خاتمه به شهروندان و رانندگان توصیه نمود از قرار دادن اشیاء قیمتی ، کیف دستی و مدارک در خودرو هنگامی که خودرو در حالت پارک قرار دارد خودداری و وسایل نقلیه را در پارکینگ عمومی و در مکان های مطمئن پارک نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.