کد خبر : 21001
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 خرداد 1395 - 12:54

دکتر وکیلی حاضر نشد سخنان سردار هاشمی را گوش دهد!

دکتر وکیلی حاضر نشد سخنان سردار هاشمی را گوش دهد!

آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید. آوای جنوب؛ بنام خدا دکتر وکیلی منتخب کهگیلویه و بویر احمدی مردم

آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه و بویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.

آوای جنوب؛

بنام خدا
دکتر وکیلی منتخب کهگیلویه و بویر احمدی مردم تهران حاضر نشد در همایش توسعه چرام به سخنان سردار عدل هاشمی گوش فرا دهد.
امروز یکم خرداد همایش توسعه پایدار شهرستان چرام با حضور شخصیت های مطرح کشوری و استانی افتتاح و با سخنرانی تعدادی از مهمان برگزار گردید که هر کدام سخنانی متفاوت بر زبان آورده که فارغ از تاثیر داشتن یا نداشتن این سخنان بر توسعه پایدار چرام حواشی جالبی را بهمراه داشته که مورد تعجب حضار و شرکت کنندگان قرار گرفته{ است}.
مهمترین حاشیه روز اول این همایش سخنرانی دکتر محمد علی وکیلی منتخب کهگیلویه و بویراحمدی مردم تهران در مجلس دهم بوده که با تمجید از غلام رضا تاج گردون به حاشیه های چند روز اخیر بین این دو اصلاح طلب پایان داده ولی ایشان در خلال سخنان خود هیچ گونه حرف، سخنی و تمجیدی از نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ نکرده و پس از سخنرانی خود بلافاصله محل همایش را به بهانه گرفتاری ترک و حاضر به نشستن و گوش دادن به سخنان سردار عدل هاشمی نشده است که این مهم موجب ناراحتی نماینده منتخب کهگیلویه بزرگ شده و در سخنان خود هم بیان داشته(( ای کاش دکتر وکیلی صحبت های ما را هم میشنید)).
حال این مسئله خود نشان می دهد وکیلی اصلاح طلب وسخنگوی فراکسیون امید مجلس دهم ، هیچ گونه سنخیتی با سردار عدل هاشمی اصولگرا و عضو فراکسیون فراگیر اصولگرایان مجلس ندارد و سخنان ایشان برای دکتر وکیلی مهم نبوده که حاضر بشود صحبت های تکراری و غیر علمی ایشان را بشنود.
بنابراین نماینده منتخب می بایست منبعد از ایراد سخنان تکراری و بی پایه و اساس خودداری و علمی تر و بر اساس واقعیت های موجود و منطبق با برنامه سخن مطرح سازد تا برای همگان دلنشین باشد.
سعید خسروی پناه

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.