کد خبر : 20700
تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1395 - 16:32

زنان خود سرپرست ۶۴ درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد درگچساران

زنان خود سرپرست ۶۴ درصد افراد زیر پوشش کمیته امداد درگچساران

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: ۶۴ درصد از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان زنان خود سرپرست هستند. آوای جنوب؛ قباد قربانی با بیان اینکه یکهزار و ۵۳۶ زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی است اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته

قربانیمدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: ۶۴ درصد از مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان زنان خود سرپرست هستند.

آوای جنوب؛

قباد قربانی با بیان اینکه یکهزار و ۵۳۶ زن سرپرست خانوار زیر پوشش این نهاد حمایتی است اظهار داشت: بیش از ۳۰ درصد زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام گچساران را زنان مطلقه تشکیل می دهند.
قربانی ابراز کرد: بیشتر زنان بی سرپرستی که زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند یا از همسران خود جدا شده اند یا همسرشان را به دلیل فوت از دست داده اند.
وی تعداد خانوار مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی را دو هزار و ۴۱۲ خانوار عنوان کرد و افزود: این تعداد افراد، چهار هزار و ۶۷۰ نفر را تحت تکفل خود دارند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) گچساران گفت: خانواده ۳۱ زندانی زیر پوشش این نهاد حمایتی هستند.
قربانی ابراز کرد: ۱۸میلیارد و ۸۳ میلیون و ۲۳۰ هزار ریال از سال گذشته تاکنون کمک معیشت به مددجویان از سوی کمیته امداد گچسارن پرداخت شده است.
وی تصریح کرد: ۲۴۶ فقره وام در قالب تسهیلات اشتغالزایی و کارگشایی از منابع داخلی و بانکی به مددجویان زیر پوشش این نهاد از سال گذشته تاکنون پرداخت شده است.
وی بیان اینکه طرح های اشتغال این نهاد در زمینه های کشاورزی ، دامپروری ، صنایع دستی ، فعالیت های صنفی صنعتی و خدمات است افزود: برای پرداخت این وام ها و اجرای طرح ها ۳۲ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال اعتبار از منابع داخلی و بانکی هزینه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.