کد خبر : 20658
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 اردیبهشت 1395 - 12:55

به مناسبت روز پاسدار / تقدیر نفتی های گچساران از فرمانده سپاه گچساران

به مناسبت روز پاسدار / تقدیر نفتی های گچساران از فرمانده سپاه گچساران

امام جمعه باشت با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان در جهان سربلند است گفت: جانبازان و ایثارگران جامعه با اهدای آسایش خود آرامش را به جامعه عرضه کردند. آوای جنوب؛ حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در مراسم گرامیداشت روز جانباز در جمع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز

امام جمعه باشت با بیان اینکه امروز ایران اسلامی با ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان در جهان سربلند است گفت: جانبازان و ایثارگران جامعه با اهدای آسایش خود آرامش را به جامعه عرضه کردند.

آوای جنوب؛

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی در مراسم گرامیداشت روز جانباز در جمع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ، جانبازان را میراث ماندگار مقاومت، جبهه و جهاد خواندو افزود: امروز نظام اسلامی ایران به این روحیه جانبازی، ایثارگری و از خود گذشتگی نیاز دارد.
وی بیان کرد: تجلیل از مقام و جایگاه جانبازان و پاسداران در جامعه پاسداشت ارزشهاست.
عبودی ابراز کرد: جانبازان وپاسداران عزت و آزادگی را از حضرت ابوالفضل عباس(ع) و امام حسین آموخته اند و در این راه تاظهور حضرت مهدی پای ارزشهای اسلام وانقلاب شان ایستاده اند.
امام جمعه باشت گفت: آرامش امروز کشور مرهون جانفشانی افرادی است که با نثار خون خود مانع از اشغال خاک میهن اسلامی به دست دشمنان شدند.
وی اظهار داشت: توجه به امور ایثارگران ادای دین است و هرگز نمی توان ایثارگری این افراد را جبران کرد.
عبودی تصریح کرد: جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند و با جهاد عاشورایی، از وطن خویش در برابر زورگویان دفاع کردند.
در این مراسم که به همت شورای فرهنگی نفت گچساران برگزار شده بود فرمانده بسیج صنعت نفت گچساران و مدیران و کارکنان ازسرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه گچساران به نمایندگی از پاسداران انقلاب اسلامی تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.