کد خبر : 20472
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 اردیبهشت 1395 - 18:22

امام جمعه گچساران درجمع کارکنان صنعت نفت :چرخ اقتصاد کشور ما در دست کارکنان صنعت نفت است

امام جمعه گچساران درجمع کارکنان صنعت نفت :چرخ اقتصاد کشور ما در دست کارکنان صنعت نفت است

جشن بزرگ عید مبعث حضرت محمد (ص) با حضور پرشکوه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همت شورای فرهنگی این شرکت در اداره مرکزی برگزار گردید. آوای جنوب؛ به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران؛ صبح امروز جشن بزرگ عید مبعث با حضور امام جمعه گچساران، مدیران و کارکنان شرکت بهره

امام جمعهجشن بزرگ عید مبعث حضرت محمد (ص) با حضور پرشکوه کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با همت شورای فرهنگی این شرکت در اداره مرکزی برگزار گردید.

آوای جنوب؛

به گزارش روابط عمومی نفت و گاز گچساران؛ صبح امروز جشن بزرگ عید مبعث با حضور امام جمعه گچساران، مدیران و کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران برگزار شد.
حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه شهرستان گچساران در جمع کارکنان صنعت نفت با تبریک عید بزرگ مبعث هدف از بعثت پیامبر اسلام (ص) را ترویج اخلاق در جامعه اسلامی دانست و گفت: عید مبعث فرصت مناسبی برای آشنایی با پیا‌های بعثت پیامبر (ص) و آمادگی برای عمل به تعالیم ایشان است.
وی گفت: اسلام عزیز می‌خواهد که ما از همه موهبات دنیا استفاده کنیم از این رو پیامبر آمد که بشر بتواند راه صحیح را طی نماید.
ایشان با بیان اینکه روز مبعث و اتقاق مبعث بزرگترین روز در تاریخ بشر است اظهار داشت: اجرای عدالت و تشکیل حکومت بر اساس دین الهی، یکی دیگر از هدف‌های اصلی در بعثت انبیاء می‌باشد.
اما جمعه گچساران در ادمه سخنان بیان اینکه انسان‌ها طول دوران خود به انبیاء الهی احتیاج دارندد افزود: امروز دشمنان ما از این ما می‌گوییم امت واحده به ترس آمده‌اند.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدارهای اخیرشان و توصیه‌های ایشان مبنی بر روحیه انقلابی خطاب به کارکنان صنعت نفت گچساران گفت:کارکنان صنعت نفت جنوب باید بدانند چرخ اقتصاد کشور در دستان آنهاست پس باید سعی شد چرخ اقتصادی کشور ما انقلابی بچرخد.

وی عنوان کرد: توجه به اقتصاد مقاومتی یکی از مهم‌ترین راهکارهای استقلال و ثبات اقتصادی به ویژه در صنعت نفت است که کارکنان و متخصصان این صنعت باید در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه گچساران گفت: آغاز اقتصاد مقاومتی در صنعت نفت در سایه اقدام و عمل گامی مهم در راستای تقویت اقتصاد داخلی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.