کد خبر : 20016
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 - 21:27

مرکز MRI پیشرفته در گچساران افتتاح شد

مرکز MRI پیشرفته در گچساران افتتاح شد

مرکز MRI پیشرفته با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گچساران افتتاح شد. آوای جنوب صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مرکز ام.آر.آی پیشرفته در گچساران افتتاح شد. مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این آئین اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان استانی

مرکز MRI پیشرفته با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گچساران افتتاح شد.

آوای جنوب

صبح امروز و با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، مرکز ام.آر.آی پیشرفته در گچساران افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران در این آئین اظهار داشت: با پیگیری‌های مسئولان استانی و شهرستانی این مرکز MRI پیشرفته در شهرستان گچساران راه‌اندازی شد.

ستار اسدپور خاطرنشان کرد: کیفیت این دستگاه ۵ برابر کیفیت دستگاه قبلی بوده و این ام.آر.آی پیشرفته‌ترین ام.آر.آی دولتی در سطح کشور بوده که در این شهرستان راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به میزان اعتبار برای راه‌اندازی مرکز ام.آر.آی پیشرفته در گچساران گفت: ۶ میلیارد تومان اعتبار برای خرید تجهیزات و راه‌اندازی این مرکز هزینه شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران عنوان کرد: با راه‌اندازی این مرکز دیگر نیازی به مراجعه شهروندان گچسارانی به شهرهای مجاور نیست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.