کد خبر : 18541
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اسفند 1394 - 16:54

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد

داستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان تخلف در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد. آوای جنوب؛ آوای جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تضمین‌کننده بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و

استاندار خادمیداستاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امکان تخلف در انتخابات کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد.

آوای جنوب؛

آوای جنوب به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را تضمین‌کننده بقاء نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با تدابیر اندیشیده شده امکان تخلف در انتخابات وجود ندارد.

سید موسی خادمی افزود: به دلیل ثبت کد ملی برای هر یک از رأی‌دهندگان امکان هر نوع سوءاستفاده مانند دوباره رأی دادن برای هر نفر غیرممکن است.

خادمی با بیان اینکه، برای هر صندوق چند نظارت، بازرس، نمایندگان فرماندار، نامزدها و اعضای هیأت اجرایی پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: شرایط برای امنیت محیطی انتخابات فراهم است.

استاندار، حضور گسترده در انتخابات هفتم اسفند‌ماه را پشتوانه خوبی برای نظام و مسئولان در صحنه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: فراهم کردن زمینه حضور حداکثری، برقراری امنیت و برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور مهم‌ترین راهبرد دولت است.

خادمی با اشاره به اینکه، انتخابات تبلور دمکراسی و مردم‌سالاری دینی است، تصریح کرد: انتخابات یکی از مهم‌ترین جلوه‌های مشارکت مردم و از ابزارهای مهم برای قانونگذاری، اصلاحات و پیشبرد اهداف نظام‌های سیاسی و اجرایی است.

وی با یادآوری روند تبلیغات امسال در این استان گفت: نامزدها و هواداران آنها در این دوره قانونمند‌ترین تبلیغات را در کهگیلویه و بویراحمد برگزار کردند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر اساس آخرین آمار ثبت احوال ۵۱۷ هزار نفر در این استان واجد شرایط رای دادن هستند.

به گفته خادمی، ۲۰هزار نفر عامل اجرایی، نظارتی، امنیتی و پشتیبانی برای اجرای انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد آموزش، ساماندهی و آماده انجام این امر سرنوشت ساز است.

استاندار ابراز داشت: تعرفه مورد نیاز حوزه‌های انتخابیه توزیع و تمام شرایط برگزاری مطلوب انتخابات فراهم شده است.

خادمی با بیان اینکه ۷۷۱ شعبه اخذ رای در انتخابات هفتم اسفند امسال در این استان پیش‌بینی شده است، افزود: برای جمع‌آوری آرای مردم مناطق سخت‌گذر بالگرد پیش‌بینی شده است.

استاندار یادآور شد: از این تعداد شعب، ۵۱ درصد شعبه اخذ رأی سیار در مناطق روستایی و عشایر و ۴۹ درصد شعبه اخذ رای ثابت در مناطق شهری استان پیش‌بینی شده است.

خادمی تصریح کرد: در مجموع ۳۳۷ مورد مربوط به حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده، ۲۸۹ مورد مربوط به بویراحمد و دنا و ۱۴۵ شعبه اخذ رای مربوط به گچساران و باشت است.

به گفته استاندار، ۲۳ نامزد برای راهیابی سه نفر به مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد با هم رقابت می‌کنند.

وی افزود: مردم این استان از میان دو داوطلب یک نفر را انتخاب و راهی مجلس خبرگان رهبری خواهند کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

جناب خان پنجشنبه , ۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

داخل شورای شهر هم خودم دیدم دوبار ثبت کرده سیچه نوابو هنردست ایرانی است وبس