کد خبر : 17759
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 2:26

هشدار هدایت خواه به مسئولان : سوء استفاده از بیت المال در انتخابات خیانت است

هشدار هدایت خواه به مسئولان : سوء استفاده از بیت المال در انتخابات خیانت است

کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا در جمع مردم بخش کبگیان گفت: سوء استفاده از بیت المال برای انتخابات خیانت به مردم است. آوای جنوب؛ ستار هدایت خواه کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع پرشور مردم بخش کبگیان به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و

هدایت خواهکاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد و دنا در جمع مردم بخش کبگیان گفت: سوء استفاده از بیت المال برای انتخابات خیانت به مردم است.

آوای جنوب؛

ستار هدایت خواه کاندید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی عصر امروز در جمع پرشور مردم بخش کبگیان به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نقش تعیین کننده مردم در این انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم خودشان تصمیم گیرنده هستند و مواظبت از رأی انها حق الناس است.

وی با هشدار به مسئولان انتخابات استان در مورد سوء استفاده برخی از مدیران از بیت المال در جهت انتخابات اشاره کرد و گفت: سوء استفاده از بیت المال برای گروهی در انتخابات خیانت است.

نماینده مردم شهرستان بویراحمد در مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی گفت: مسئولان باید در راستای رسالت و سلامت انتخابات گام برداند و نه همه چیز را به امنیت انتخابات گره بزنند.

هدایت خواه ابراز کرد: سلامت انتخابات مهمتر و بالاتر از امنیت انتخابات است.

وی به شعار های انتخاباتی برخی از کاندیداها اشاره کرد و گفت: شعار دادن در برخی از مواقع خود باعث به خطر انداختن سلامت انتخابات خواهد شد.

هدایت خواه باتشکر از حسن و خلق مردم منطقه کبگیان گفت: مشکلات منطقه کبگیان را از نزدیک دیده و برآن واقف هستم و تا پای جان برای برطرف کردن مشکلات آنها گام برخواهم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.