کد خبر : 13125
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 مهر 1394 - 16:02

برخورد قضایی وزارت ارشاد با سایت‌های فاقد مجوز

برخورد قضایی وزارت ارشاد با سایت‌های فاقد مجوز

مدیر‌کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخورد جدی وزارت ارشاد با سایت‌های بدون مجوز خبر داد و گفت: قبل از هر چیز به آنها تذکر می‌دهیم و در غیر این صورت با معرفی به دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد شد. آوای جنوب؛ محمدمهدی احمدی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات

احمدیمدیر‌کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخورد جدی وزارت ارشاد با سایت‌های بدون مجوز خبر داد و گفت: قبل از هر چیز به آنها تذکر می‌دهیم و در غیر این صورت با معرفی به دستگاه قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

آوای جنوب؛

محمدمهدی احمدی، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: وزارت ارشاد در طول عمر دولت تدبیر و امید برنامه‌های بسیار خوبی داشته که از جمله مهم‌ترین آنها پرداخت هزینه بیمه به طور کامل برای رسانه‌های خصوصی و برای رسانه‌های غیرخصوصی به صورت نیم‌بها بوده است.

مدیر‌کل امور استان‌های وزارت ارشاد با بیان اینکه اصحاب فرهنگ و هنر و مطبوعات باید در فضایی قرار گیرند که بتوانند عملکرد بهتری در استان‌ها داشته باشند، تصریح کرد: از رویکردهای کنونی وزارت ارشاد این است که اصالت کار و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در استان‌ها مورد توجه قرار گیرند.

وی ادامه داد: متاسفانه در گذشته برنامه‌های فرهنگی خارج از کشور و اجراها تنها به تهران تعلق داشت و استان‌های دیگر از آن محروم بودند که وزیر ارشاد دستور قطع این رویه را اعلام کرد.

احمدی گفت: به دستور وزیر ارشاد ۲۰ اعزام خارج از کشور در طول مدت اخیر به استان‌ها تعلق گرفت که آخرین آنها حضور گروه‌های فرهنگی و هنری استان هرمزگان در روسیه بود.

وی در ادامه گفت: در عرصه بین‌المللی از این پس فرصت بیشتری به استان‌ها داده خواهد شد تا با حضور هنرمندان، استان‌ها را نه تنها به کشور بلکه به دنیا معرفی کنند.

این مسئول افزود: آخرین این اقدامات واگذاری اجرای جشنواره بین‌المللی کودک به استان همدان بود که از این پس استان‌ها در برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی نیز سهیم خواهند شد.

مدیر‌کل امور استان‌های وزارت ارشاد با درخواست از رسانه‌ها برای بیان واقعی عملکرد مسئولان گفت: امیدواریم عملکردها به گونه‌ای انعکاس یابند که موجبات گناه مجانی مردم را فراهم نکنند.

احمدی از برخورد جدی وزارت ارشاد با سایت‌های بدون مجوز نیز خبر داد و گفت: قبل از هر چیز به آنها تذکر می‌دهیم و در غیر این صورت با معرفی به دستگاه قضایی به آن دسته از سایت‌ها که مجوز نداشته و مطالب غیرواقعی و غیراخلاقی انعکاس می‌دهند برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.