آوای جنوب

۳مورد گزارش از کیک‌ها آلوده به قرص به شبکه بهداشت و درمان گچساران ارائه شد

آوای جنوب
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: تاکنون ۳مورد گزارش مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌ به این اداره ارائه شده است.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، پیش از ظهر امروز نشست شورای آموزش و پرورش گچساران با حضورمسوولان در سالن اجتماعات آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

در این نشست سهراب صیدی با بیان اینکه در چند روزاخیر خبری مبنی برمشاهده قرص در کیک‌های عرضه شده در برخی از فرشگاه‌های مواد غذایی این شهرستان گزارش شد، گفت: تاکنون ۳مورد گزارش مبنی بر وجود قرص در داخل کیک‌های عرضه شده در ۲ باب از فروشگاه های غذایی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این مسئله با همکاری ارگان‌های نظارتی در حال پیگیری است، ادامه داد: با ارسال گزارش، نظارت برعرضه موادغذایی در این شهرستان در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گرفته و این پایش به صورت مستمر و وسیع در حال انجام است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران با درخواست از شهروندان که از خرید موادغذایی با بسته‌بندی‌های مخدوش خودداری کنند، گفت: انتظار می رود فروشگاه‌های این شهرستان اقدام به تهیه محصولات مورد نیاز از مراکز پخش معتبر و شرکت های پخش مجوز دار کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان در هنگام خرید به تاریخ تولید، تاریخ انقضا و علامت استاندار و سالم بودن شکل ظاهری محصولات و محتویات آن دقت کرده و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک به شبکه و درمان اطلاع تا همکاران در اولین فرصت، اقدامات لازم را انجام دهند.

صیدی خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های مواد غذایی، هنگام خرید محصولات اقدام به دریافت فاکتور کنند تا در صورت مشاهده مشکل در محصول غذایی غیرمجاز مراتب را پیگیری کنند

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president