آوای جنوب

در هفته:

برگزاری دیدارهای مردمی با مسئولان انتظامی گچساران در هفته ناجا

آوای جنوب فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: به مناسبت هفته ناجا شهروندان گچسارانی با مسوولان انتظامی دیدارحضوری خواهند داشت

آوای جنوب
فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: به مناسبت هفته ناجا شهروندان گچسارانی با مسوولان انتظامی دیدارحضوری خواهند داشت.

به گزارش آوای جنوب از گچساران، سرهنگ سید محمد موسوی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت هفته ناجا که ازتاریخ ۱۱ الی ۱۷ مهرماه به نام هفته ناجا نامگذاری شده است، مسئولان انتظامی شهرستان گچساران با حضور در دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ با مردم دیدار می کنند.

وی عنوان کرد: این دیدارها از روز پنج شنبه ۱۱ مهرماه به مدت۶ روز از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح واقع در خیابان هلال احمر، ساختمان فرماندهی انتظامی، دفتر نظارت همگانی ۱۹۷ برگزار خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی گچساران گفت: شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به آدرس فوق و یا با شماره‌گیری ۱۹۷ تماس حاصل و مشکلات انتظامی خود را با مسوولان مربوطه در میان گذاشته و پاسخ لازم را دریافت کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: این نشست ها در راستای پاسخگویی به نظرات، انتقادات، دیدگاه ها و مشکلات مردمی در خصوص عملکرد پلیس، فرمانده انتظامی، رئیس پلیس آگاهی، رئیس پلیس اطلاعات، رئیس پلیس مواد مخدر، رئیس پلیس راهور و معاونت وظیفه عمومی شهرستان گچساران برگزار می‌شود

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president