آوای جنوب

امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد

حضور حداکثری مردم پای صندوقهای اخذ رای مهمترین وجه انتخابات امسال است

آوای جنوب
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود.
حضور حداکثری مردم پای صندوقهای اخذ رای مهمترین وجه انتخابات امسال است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در اسفند امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار و از تک تک آرای مردم به عنوان حق الناس در صندوق های اخذ رای صیانت و پاسداری خواهد شد.

به گزارش آوای جنوب از یاسوج، حسین کلانتری در همایش بصیرتی شبکه ناظران انتخابات در شهرستان بویراحمد به مناسبت سالروز تاسیس شورای نگهبان اظهار داشت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک اصل مهم و سرنوشت ساز شمرده می‌شود و مجریان انتخابات با همه توان و قدرت از این اصل که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور محترم بوده حراست خواهند کرد.

کلانتری انتخابات را دارای دو وجه مهم دانست و گفت: مهمترین وجه آن حضور و مشارکت آگاهانه مردم پای صندوق‌های اخذ رای به عنوان بارزترین نماد مردم سالاری دینی خواهد بود.

وی برگزاری یک انتخابات باشکوه، سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم را راهبرد و رویکرد اساسی نظام دانست و گفت: متولیان امر با این جهت گیری که رأی مردم ناموس است و میزان هم رأی مردم است باید وارد این عرصه حساس شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: این تضمین و اطمینان را به مردم استان خواهیم داد که امنیت، سلامت و امانتداری از رأی مردم سرلوحه کار مجریان و متولیان امر انتخابات در استان خواهد بود.

کلانتری یادآور شد: این انتخابات با رقابت قانونمند کاندیداهایی از همه جریانات و سلایق معتقد به نظام و با حضور حداکثری و حماسی مردم تبلور می‌یابد.

استاندار افزود: بدون شک انتخابات سال جاری تمام نقشه‌های استکبار جهانی،صهیونیست و دول مزدور و خودفروخته منطقه را نقش بر آب نموده و شکست دیگری را بر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل خواهد کرد.

وی گفت: با توجه به فرصت مناسبی که تا زمان برگزاری انتخابات در پیش رو داریم،تمام تدابیر لازم برای ایجاد زیرساخت‌های مناسب و انجام سایر هماهنگی ها فراهم خواهد شد.

وی در پایان از همگان خواست باید تلاش شود تا فضای استان زودهنگام و پیش از زمان مقرر و مناسب انتخاباتی نشود و کار و تلاش برای رفع مشکلات استان و مردم با جدیت هر چه تمام‌تر ادامه یابد

با دیگران به اشتراک بگذارید
else:
  • khamenei
  • hashemirafsanjani
  • president